دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملیا اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران گفت: بهائیت یک فرقه ضاله و یک گروه منحرفی است که ساخته دست استعمار و استکبار است و جمهوری اسلامی این فرقه ضاله را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش نسیم سرخس، محمدرضا راه‌چمنی دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران گفت: بهائیت یک فرقه ضاله و یک گروه منحرفی است که ساخته دست استعمار و استکبار است و جمهوری اسلامی این فرقه ضاله را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی افزود: افراد و چهره‌های سیاسی نباید با کسانی که وابستگی به چنین گروه منحرفی دارند، دیدار کنند و ملاقات‌هایی که بدین صورت شکل می‌گیرد کار درستی نیست و خانم فائزه هاشمی نباید این کار را انجام می‌داد.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به موضوع‌گیری آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص دیدار فرزندش با این فرد بهائی اظهار داشت: خانم فائزه هاشمی نباید چنین ملاقاتی را انجام می‌داد و این کار درستی نیست و وی باید برای جبران این موضوع از این گروه منحرف به توصیه پدر خود عمل کند.

راه‌چمنی عنوان کرد: به طور کلی فرزندان آیت الله هاشمی نباید کاری انجام دهند که شخصیت آقای هاشمی زیر سوال برود وبهانه به دست مخالفین آقای هاشمی بدهند.

انتهای پیام/