غرس ۴۵۰۰ اصله درخت در پویش «هر سرخسی یک درخت»
غرس ۴۵۰۰ اصله درخت در پویش «هر سرخسی یک درخت»
دانشی مقدم گفت: همزمان با روز درختکاری، چهار هزار و 500 اصله درخت در پویش «هر سرخسی یک درخت» در سطح شهر سرخس غرس می‌شود.

حمید دانشی مقدم، شهردار سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز درختکاری پویش «هر سرخسی یک درخت» در شهر سرخس راه‌اندازی می‌شود.

شهردار سرخس افزود: این پویش در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و نگهداری درختان در بین عموم مردم، توسعه فضای سبز شهری و فضای سبز اطراف شهر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ از دیگر اهداف این پویش ایجاد کمربند فضای سبز در اطراف شهر، کنترل آلودگی‌های زیست محیطی، ارتقای کیفیت آب و هوا و تقویت روحیه مشارکت در اقشار مختلف مردم است، به همین منظور از عموم شهروندان محترم درخواست داریم تا در این امر خداپسندانه و فرهنگی و اقتصادی حضور فعال داشته باشند.

دانشی مقدم تصریح کرد: حدود ۱۵۰۰ اصله درخت در این پویش توسط شهرداری در روز درختکاری بین شهروندان سرخسی توزیع می‌شود و شهرداری نیز اقدام به کاشت حدود سه هزار اصله درخت می‌کند.

شهردار سرخس بیان کرد: آرامستان قدیم، سطح بلوارها و پارک بانوان نقاط هدف ما برای کاشت درختان در روز درختکاری و این پویش مردمی است.

وی در پایان گفت: در آستانه عید نوروز ۱۰۰۰ شاخه گل فصلی از تولیدات شهرداری نیز در سطح شهر سرخس کاشته می‌شود و اگر توان مالی اجازه بدهد، تعدادی دیگر خریداری می‌کنیم.

انتهای پیام/