عوامل خارجی به‌خصوص آمریکای ظالم در اغتشاشات اخیر کشورمان دست داشتند/ مراسمات هفته وحدت امسال پرشورتر از سال‌های قبل در سرخس برگزار شد
عوامل خارجی به‌خصوص آمریکای ظالم در اغتشاشات اخیر کشورمان دست داشتند/ مراسمات هفته وحدت امسال پرشورتر از سال‌های قبل در سرخس برگزار شد
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه در اغتشاشات اخیر کشورمان طبق مدارک معتبر، عوامل خارجی به‌خصوص آمریکای ظالم دست داشتند، گفت: طبق این مدارک از ۴ ماه قبل از اغتشاشات اندیشکده‌ای در آمریکا نقش مهمی در شکل‌گیری اقدامات علیه ایران داشته است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه در اغتشاشات اخیر کشورمان طبق مدارک معتبر عوامل خارجی به‌خصوص آمریکای ظالم دست داشت، اظهار کرد: از ۴ ماه قبل از اغتشاشات اندیشکده‌ای در آمریکا نقش مهمی در شکل‌گیری اقدامات علیه ایران داشت.

امام جمعه سرخس افزود: طبق برنامه‌های این اندیشکده حمایت دسته‌ جمعی باید علیه ایران شکل می‌گرفت؛ در این راستا منافقان، تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها را به میدان فرستادند و از طرفی پرونده حقوق بشری علیه ایران باز کردند، برای اینکه بتوانند جهان را علیه ایران بشورانند.

وی بیان کرد: دشمنان به‌وسیله ارتش مجازی ادامه آشوب‌ها را رقم زدند و چون اغتشاشات رو به پایان است و عوامل اصلی شناسایی شدند، برخی سفارت‌خانه‌ها نیز به صورت مستقیم در اغتشاشات دخالت کردند، برای اینکه ایران را در مذاکرات تحت فشار قرار دهند و امتیازی برای فشار به ایران داشته باشند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه دشمن با امتیاز گرفتن از بستر این اغتشاشات به‌دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت نیز است، گفت: یمن امروز با قدرت موشکی و پهپادی سعودی و اماراتی را تحت فشار قرار داده است و ایران نیز که محور مقاومت است، امروز طبق توطئه دشمن باید توسط اغتشاشگران ناآرام باشد تا در اقداماتش در منطقه چرخش داشته باشد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه ایران امروز قدرتی دارد که دشمن توانایی تحریم آن را ندارد، افزود: دشمن قدرت ایمانی ایران که منشا آن توسل و توکل به خدا است را هیچ‌گاه نشناخته است.

وی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر از طریق بازی‌های رایانه‌ای با دو ابزار خشونت و شهوت عده‌ای نوجوان و جوان را نیز به خیابان‌ها کشاند و از هیجانی که از طریق بازی‌های رایانه‌ای برای آن‌ها ایحاد کرده بود، برای کشاندنشان به خیابان استفاده کرد.

امام‌جمعه سرخس تاکید کرد: مردم ما با امروز با شعار لبیک یا خامنه‌ای و ارادتی که نسبت به امام زمانشان دارند، این شعار را بر فرق همه دشمنان فرود می‌آورند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه مراسمات هفته وحدت امسال پرشورتر از سال‌های قبل در شهرستان سرخس برگزار شد، افزود: این بصیرت مثال‌زدنی علما و نخبگان اهل سنت را در این شهرستان نشان می‌هد.

وی با اشاره به نگرانی‌های ایران درباره مسائل آذربایجان گفت: ایران تغییر در مرزها و وضعیت ترانزیتی خودش با ارمنستان را مردود می‌داند و در این رابطه با کسی مسامحه ندارد؛ سعودی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال ناامنی مسیرهای مرزی هستند و ایران اگر متوجه بشود، اسرائیل در این مسائل نقش دارد، ضربه متقابل را در دستور کار قرار می‌دهد.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه منافقان پیاده نظام دشمنان هستند، تصریح کرد: نسبت به این‌ها جمهوری اسلامی با شدت برخورد می‌کند و تمام پایگاه‌های آن‌ها که رد پای صهیونیست‌ها در آن دیده می‌شود را هدف قرار خواهد داد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: در تقابل حق و باطل جنگی به نام جنگ نامتقارن داریم؛ دشمن غول رسانه‌ای را در اختیار دارد و شبکه‌های معاند مدام علیه کشورمان محتوا و برنامه تولید می‌کنند و انگلیس و سعودی شبکه‌هایشان فعال است، اما ما چیزی داریم که دشمنان ندارند؛ توکل، توسل، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) را داریم که آن‌ها ندارند؛ محرم و فاطمیه که می‌آید، بساط فتنه‌ها جمع می‌شوند.

انتهای پیام/