عقب‌نشینی زیادی در زمینه صنعت هسته‌ای شده است/ موشک‌های دوربرد و نقطه زن سپاه جریان «ما می‌توانیم» را ثابت کرد
عقب‌نشینی زیادی در زمینه صنعت هسته‌ای شده است/ موشک‌های دوربرد و نقطه زن سپاه جریان «ما می‌توانیم» را ثابت کرد
پدر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان بابیان اینکه امروز استکبار جهانی، ایران اسلامی را به‌عنوان یک هماورد خودش در دنیا معرفی می‌کند، اظهار کرد: امروز موشک‌های دوربرد و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جریان «ما می‌توانیم» را ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، رحیم احمدی روشن صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی شهرستان سرخس بابیان اینکه نسخه اقتصاد مقاومتی چندین سال است که توسط مقام معظم رهبری تکرار می‌شود، گفت: متأسفانه توجهی به این نسخه از سوی مسئولان نشده است و در دو سال اخیر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی روند خوبی نداشته است.

 

وی تصریح کرد: امروز کار به‌جایی رسیده که بازار کشور از محصولات خارجی و به‌خصوص چینی پر شده و کار و شغل برای کارگران چینی و خارجی در کشورمان باز شده است.

 

پدر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: در دوره‌ای از جنگ تحمیلی برای یک سیم‌خاردار بی‌ارزش تحریم شدیم و یادمان است که یک محموله کشتی سیم‌خاردار که خریداری شده بود، در آن موقع نگذاشتند به دستمان برسد و عنوان می‌کردند که این محموله استراتژیک  و جنگی نباید به ایران برسد.

 

احمدی روشن ادامه داد: پس از گذشت ۳۸ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، جوانان این مرزوبوم ثابت کرده‌اند که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و محتاج دست بیگانگان نباشیم.

 

وی افزود: هرجایی که دلسوزان نظام اسلامی و حامیان ولایت وارد می‌شوند و مسئله «ما می‌توانیم» را مطرح می‌کنند، کار به نحو خوبی اجرا می‌شود.

 

پدر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان عنوان کرد: امروز موشک‌های دوربرد و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جریان «ما می‌توانیم» را ثابت کرده است.

 

احمدی روشن خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی زمانی موفق می‌شویم که این مسئله موردتوجه آحاد ملت باشد و حمایت‌های دولت را در پی داشته باشد و ساخته دست خودمان را حمایت و مصرف کنیم.

 

وی در ادامه به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: امروز استکبار جهانی، ایران اسلامی را به‌عنوان یک هماورد خودش در دنیا معرفی می‌کند و این برای ما یک افتخار و برای دشمنان ما غیرقابل‌باور است.

 

پدر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان تأکید کرد: به استکبار جهانی حتی نباید اجازه داد که احساس کند در مقابل او عقب‌نشینی داشته‌ایم و همان‌طور که امام راحل فرمودند، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مانند سگی می‌ماند که اگر عقب‌نشینی کنیم پشت سرمان می‌آید.

 

احمدی روشن به عقب‌نشینی‌ها در صنعت هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه در زمینه صنعت هسته‌ای مقدار زیادی عقب‌نشینی شد و هنوز هم دشمنان می‌خواهند این عقب‌نشینی ادامه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: طبق آیات صریح قرآن اگر تبعیت دشمنان را هم قبول کنیم آن‌ها بازهم از ما راضی نمی‌شوند، همان‌طور که بعد از مسئله هسته‌ای، به دنبال تعطیل کردن صنعت موشکی ما هستند و بعد از موشکی قطعاً بحث حمایت از جبهه مقاومت را مطرح می‌کنند.

 

پدر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان با تأکید بر اینکه راه ما راه ترسیم‌شده مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: برای پیمودن این راه باید به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توجه ویژه‌ای داشته باشیم و به مرحله‌ای برسیم که در عرصه اقتصادی و مالی محتاج دشمنانمان نباشیم.

انتهای پیام/