تخریب مراتع عامل «ریزگردها» در سرخس است/ مراتع باید به طبیعت برگردد
تخریب مراتع عامل «ریزگردها» در سرخس است/ مراتع باید به طبیعت برگردد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: تخریب مراتع عامل «ریزگردها» در شهرستان سرخس است که همه دستگاه‌ها و مردم باید به آن توجه کنند و مراتع به طبیعت برگردد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تقدیر از مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان مرزی سرخس که در مراسم تشییع دو گل پرپر گمنام حضوری باشکوه داشتند، اظهار کرد: تشییع تاریخی شهدای گمنام توسط مردم شهیدپرور شهرستان سرخس این پیام را داشت که مردم این شهرستان تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های شهدا هستند و پشت رهبرشان را خالی نمی‌کنند.

امام جمعه سرخس افزود: جا دارد مسئولان این عشق‌ها و ولایتمداری‌ها را از مردم شهرستان ببینند و برای رفع رنج و مشکلات مردم برنامه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سرزمین خاکی ما با باران رحمت الهی زنده شد و سرزمین‌های دل ما نیز با حضور نمایندگان حضرت زهرا سلام الله علیها که شهدا بودند، شروع به باریدن کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: جبهه استکبار بداند، نمی‌تواند این مردم شهیدپرور که در اوج مشکلات معیشتی پای نظامشان هستند و ولایتمداری خودشان را نشان دادند را شکست بدهد.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه امروز در مذاکرات وین دست برتر از آن ایران اسلامی است، گفت: بالاترین سرمایه و پشتوانه نظام اسلامی امروز سرمایه ملی و مردمی است و تا این مردم هستند، دشمن نمی‌تواند بر کشور امام زمان مسلط شود.

امام جمعه سرخس با اشاره به توقیف کشتی اماراتی توسط جبهه مقاومت یمن تصریح کرد: عمق راهبردی جبهه مقاومت امروز خودش را با توقیف کشتی اماراتی توسط یمن قهرمان نشان داد.

وی در ادامه به معضل ریزگردها در شهرستان سرخس اشاره و عنوان کرد: تخریب مراتع عامل «ریزگردها» در شهرستان سرخس است که همه دستگاه‌ها و مردم باید به آن توجه کنند و مراتع به طبیعت برگردد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه اگر ارزش‌ها تغییر کند، منافقان و جاهلان هم با ارزش می‌شوند، اظهار کرد: در کشور ما متاسفانه ربا شکل قانون به خودش گرفته است که یکی از قوانین جاهلیت است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: سبک زندگی اشرافی و جاهلیت، مصداق امروزش سبک زندگی سلبریتی‌ها است که از آن به عنوان جاهلیت مدرن یاد می‌شود.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان از مردم روستای قوش خزایی که اقدامات فرهنگی نماز جمعه این هفته شهرستان را بر عهده داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/