طرح توجیهی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» در دست تهیه است
طرح توجیهی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» در دست تهیه است
شهردار مزداوند با اشاره به اینکه طرح توجیهی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» در دست تهیه است، گفت: دهکده تفریحی و گردشگری «غار مزداوند» با اولویت یک در ردیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر مزداوند قرار گرفت.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، بابیان اینکه طرح توجیهی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» در دست تهیه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری و تأمین درآمد پایدار، احداث دهکده تفریحی و گردشگری «غار مزداوند» در هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری مزداوند به تصویب رسید.

 

شهردار مزداوند افزود: برابر ارزیابی‌های انجام شده و تحلیل گروه هدف در حوزه گردشگری، دهکده تفریحی و گردشگری غار مزداوند با اولویت یک در ردیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر مزداوند قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراحل تدوین طرح توجیهی دهکده تفریحی و گردشگری غار مزداوند شامل مطالعات امکان‌سنجی، جانمایی فضاهای موردنیاز و حدود و صغور فضای پیرامونی غار آغاز شده است.

 

گل محمدی این فرصت سرمایه‌گذاری را رمز آبادانی و توسعه شهری شهر ییلاقی مزداوند دانست و اظهار داشت: امیدواریم از این ظرفیت بی‌نظیر برای ترغیب سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری بهره کاملی برده شود.

 

شهردار مزداوند برآوردهای اولیه در مطالعات طرح توجیهی و امکان‌سنجی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» را رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: شرایط موجود برای راه‌اندازی این دهکده در حوزه امورات اداری، ظرفیت‌های زمینی، استعدادهای منابع انسانی و حمایت‌های دولتی فراهم شده است.

 

«غار مزداوند» در دو کیلومتری شهر مزداوند شهرستان سرخس و در مسیر جاده بین‌المللی سرخس- مشهد واقع شده که قدمتی طولانی دارد و به لحاظ ظرفیت‌های میراث فرهنگی، اثری کم‌نظیر و بسیار دیدنی است.

انتهای پیام/