طراحی ۴ لایه‌ای دشمن برای آشوب‌های خیابانی اخیر
طراحی ۴ لایه‌ای دشمن برای آشوب‌های خیابانی اخیر
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به طراحی 4 لایه‌ای دشمن برای آشوب‌های خیابانی اخیر گفت: دشمن در آشوب‌های اخیر احتیاج به وسیله‌ای برای رقت قلب و خشونت داشت که در این خصوص عده‌ای از نوجوانان و جوانان، دختران و زنان و کومله و منافقان را مجهز کرد و به خیابان‌ها کشاند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه یکی از مسائلی که دشمنان اخیرا نتوانستند به حاشیه ببرند، سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل بود، اظهار کرد: وقتی این توطئه محقق نشد، برنامه بعدی دشمن این بود که با آشوب فکر رئیس جمهور را مشغول کنتد تا نتواند از ایران اسلامی دفاع کند.

امام جمعه سرخس افزود: مرحله آخر هم این بود که اگر نتوانستند در سخنرانی رئیس جمهور ایران انحراف ایجاد کنند، رئیس جمهور آمریکا را در جهت حمایت از آشوب‌ها و تفاله‌های آمریکا که عده‌ای محدود هستند و به وسیله کومله و منافقان هدایت می‌شوند، هدایت کنند.

وی تصریح کرد: آن‌ قدر جانب اقتدار رئیس جمهور ایران بالا بود و با بالا رفتن تصویر حاج قاسم و جایگاه ایران به‌عنوان قربانی تروریسم و مبارزه با تروریسم تمام برنامه‌های مفلوکان و بزدلان و سرخوردگان خنثی شد.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه جنگ روانی و آشوب‌های خیابانی اخیر چند لایه دارد، عنوان کرد: دشمن در آشوب‌های اخیر احتیاج به وسیله‌ای برای رقت قلب و احتیاج به خشونت داشت و در این خصوص چهار گروه را مجهز کردند و به خیابان کشاندند؛ سن بین ۱۶ تا ۲۰ سال را که معدن هیجان هستند به خیابان آوردند و این قشر تلفاتشان در فضای مجازی هم بیشتر است، این گروه را با انواع فریب به خیابان آوردند.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: برای تحریک احساسات دختران و زنان را به خیابان آوردند؛ به دنبال این قضیه با کشاندن این‌ها به کف خیابان و گریه و برداشتن حجاب، مردم را تحریک کردند.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: برای ایجاد خشونت، داعشی‌ها، حزب کومله و منافقان را به خیابان‌ها آوردند؛ حزب کومله منحوس و خبیث در کنار برخی فریب‌خوردگان آمده و از آزادی دفاع می‌‌کند؛ این‌ها به مردم عادی هم رحم نکردند و کومله‌ که سر از بدن مردم جدا می‌کرد، امروز دم از آزادی می‌زند؛ پرستار را با اسلحه شکاری می‌زنند و می‌خواهند با سبک داعشی‌ها آزادی درست کنند.

وی افزود: لایه بعد آشوب‌های اخیر، آتش بیاران معرکه بودند که در فضای مجازی توسط پیام‌رسان‌های خارجی فراخوان به آشوب و آموزش آتش‌زدن مساجد و موکب و قرآن دادند؛ در آشوب‌ها به پرچم ایران که پای آن هزاران شهید دادیم هم رحم نکردند؛ تمامی منافقان در آلبانی‌ و رسانه‌های سعودی مدام در فضای مجازی دروغ تولید کردند تا به فضای آشوب‌های خیابانی دامن بزنند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: از طرفی در آشوب‌ها برخی سلبریتی‌های بی‌بصیرت که اگر پول بیت‌المال نبود، امروز توان مدیریت زندگی خودشان را هم نداشتند، امروز که باید از نظام دفاع کنند، از رافت نظام سوء‌استفاده می‌کنند و علیه نظام شدند؛ بازیگرانی که روسری برمی‌دارند، راهپیمایی علیه خدا و امام زمان دارند؛ ارزش‌ها قانون خدا هستند، اما عده‌ای سلبریتی ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند و از ضد ارزش‌ها حمایت می‌کنند.

امام جمعه سرخس در پایان با تاکید بر اینکه جوان‌های عزیزی که در راهپیمایی اربعین شرکت کردند، الگویشان امام حسین(ع) و شهید حججی است، گفت: از نیروی انتظامی و مردم شهرستان سرخس تقدیر و تشکر داریم و اگر کسی بخواهد در این شهرستان علیه نظام اقدامی کند، خود مردم ولایی شهرستان بر دهان آن‌ها می‌زنند.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان از مجاهدت مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق که در مدت چهار روز تعمیرات اساسی را برای پایداری تولید گاز طبیعی داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/