صعود تیم فوتسال اتحاد سرخس به نیمه‌نهایی لیگ دسته اول استان
صعود تیم فوتسال اتحاد سرخس به نیمه‌نهایی لیگ دسته اول استان
سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس از صعود تیم فوتسال اتحاد سرخس به نیمه‌نهایی لیگ دسته اول استان خبرداد و گفت: مرحله نهایی این مسابقات به‌صورت ضربدری برگزار می‌شود و در بازی رفت تیم فوتسال اتحاد سرخس روز جمعه 6 دی‌ماه میزبان تیم آرون گناباد است.

عیسی صدری‌فر در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی با هیات‌های ورزشی شهرستان سرخس گفت: جلسات مختلفی را برای بررسی مشکلات و مسائل هیات‌های ورزشی با رؤسای هیات‌های ورزشی و اعضای آنها برگزار کردیم تا بتوانیم بیشتر و بهتر به مشکلات رسیدگی کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس از آمادگی هیات دو و میدانی برای برگزاری مسابقات دو و میدانی و صحرانوردی برای آموزشگاه‌های پسرانه و دخترانه خبر داد و گفت: شهرستان سرخس استعدادهای زیادی در رشته‌های انفرادی به خصوص دو و میدانی، کشتی و ووشو داشته و دارد و می‌تواند در این رشته‌ها موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه تخصصی هیات بسکتبال شهرستان سرخس، گفت: در بخش بسکتبال نیاز به اجرای طرح استعدادیابی نوجوانان و جوانان در بین آقایان و بانوان هستیم.

صدری‌فر گفت: آماده برگزاری مسابقات بسکتبال دوستانه، چندجانبه و حتی استانی در سطح شهرستان سرخس به خصوص در دهه فجر امسال هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس از برگزاری مجدد کلاس مربی‌گری تئوری درجه ۳ در تمامی رشته‌ها در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای ارتقای علمی مربیان شهرستان استفاده می‌کنیم و از عموم علاقه‌مندان و هیات‌های ورزشی خواستیم تا نسبت به معرفی متقاضیان این کلاس‌ها تا پایان دی ماه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با برگزاری موفق این کلاس‌ها می‌توانیم مجوزهای لازم برای برگزاری کلاس‌های مربی‌گری تئوری درجه ۲ و مربی‌گری و داوری عملی ویژه رشته های مختلف را از طریق هیات‌های ورزشی استان و فدراسیون‌های مختلف دریافت کنیم.

صدری‌فر افزود: شرکت در کلاس‌های مربی‌گری تئوری درجه ۳ و دریافت مدرک آن، پیش‌نیاز شرکت در دوره‌های عملی است بنابراین توصیه می‌شود افراد علاقه‌مند به مربی‌گری در این دوره شرکت کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرخس شرط شرکت در این کلاس‌ها را داشتن حداقل ۱۸ سال تمام و مدرک تحصیلی دیپلم عنوان و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به همراه اصل و کپی صفحات شناسنامه و کارت ملی، کپی برابر اصل مدرک تحصیلی و دو قطعه عکس به اداره ورزش و جوانان سرخس مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به صعود تیم فوتسال اتحاد سرخس به جمع ۴ تیم برتر لیگ دسته اول استان خراسان رضوی، گفت: مرحله نهایی این مسابقات به‌صورت ضربدری برگزار می‌شود و در بازی رفت تیم فوتسال اتحاد سرخس روز جمعه ۶ دی‌ماه میزبان تیم آرون گناباد است.

صدری‌فر بیان کرد: بازی برگشت نیز روز جمعه ۱۳ دی‌ماه در شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس