شهادت سردار سلیمانی پایان راه نیست و مکتب او ادامه دارد
شهادت سردار سلیمانی پایان راه نیست و مکتب او ادامه دارد
امام جمعه موقت سرخس گفت: سردار سلیمانی جانشان را برای حفظ ارزش‌های اسلامی دادند و به بهترین وجه از حریم ولایت دفاع کردند و شهادتشان نیز پایان راه نیست و مکتب او ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام حسن اکبری‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: پیام امام به گورباچف یک پیام بسیار دقیق بود که پیش‌بینی‌ نابودی کمونیست را کردند و البته در این پیام به تمام مستکبران هشدار دادند.

امام جمعه موقت سرخس با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در نامه‌ای که به رهبری نوشتند پایان سیطره شجره ملعونه آمریکایی داعش را اعلام کردند.

وی ادامه داد: نامه سردار دل‌ها به رهبر انقلاب نشان از بصیرت و بینش دقیق سردار سلیمانی می‌دهد و رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان، کارنامه ححاج قاسم را بیان کردند.

حجت‌الاسلام اکبری‌نیا عنوان کرد: شهید سلیمانی جانشان را برای حفظ ارزش‌های اسلامی دادند و به بهترین وجه از حریم ولایت دفاع کردند.

امام جمعه موقت سرخس افزود: شهادت سردار سلیمانی پایان راه نیست و مکتب او ادامه دارد.

وی با اشاره به حدیثی درباره ولایت گفت: مَثَل ولایت مَثَل کعبه است و همانگونه که مردم دور کعبه می‌چرخند باید دور ولایت بچرخند.

حجت‌الاسلام اکبری‌نیا در پایان گفت: روز پنجشنبه نماز استغاثه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان سرخس اقامه می‌شود.

انتهای پیام/