شناسایی ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل/ «انقلابی گری» ظرفیت‌های جامعه اسلامی را احیا و بالنده می‌کند
شناسایی ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل/ «انقلابی گری» ظرفیت‌های جامعه اسلامی را احیا و بالنده می‌کند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره «انقلابی گری» گفت: آن چیزی که می‌تواند ظرفیت‌های جامعه اسلامی را به‌عنوان پشتیبان اصلی نظام اسلامی احیا و آن‌ها را بالنده کند، «انقلابی گری» است.

حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: از ابتدای امسال در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، توانستیم مأموریت‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی را شناسایی کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ‌سازی است، افزود: ظرفیت‌های سازمان تبلیغات را به‌عنوان فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی کردیم و در ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی این موضوع به‌طور دائم پیگیری و راهکارهایی ارائه ‌شده است.

 

وی تصریح کرد: کتابچه‌هایی در این رابطه نیز تولید و شرح مأموریت مجموعه‌های فرهنگی سازمان شناسایی و ابراز شده است.

 

مرویان حسینی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره «انقلابی گری» خاطرنشان کرد: آن چیزی که می‌تواند ظرفیت‌های جامعه اسلامی را به‌عنوان پشتیبان اصلی نظام اسلامی احیا و آن‌ها را بالنده کند، «انقلابی گری» است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: «انقلابی گری» از منظر ما پیگیری اولویت‌های اساسی کشور است که در بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان هشدار داده می‌شود.

 

وی اظهار داشت: در مسئله «انقلابی گری» باید همان نگاه رهبر معظم انقلاب را درباره مسائل داخلی، مأموریت مجموعه‌های مختلف، تعامل انقلاب اسلامی با دنیای خارج و جهان اسلام پیگیری کنیم.

 

مرویان حسینی عنوان کرد: اگر اندیشه و رفتار انقلابی و ظرفیت‌ها و تشکل‌های انقلابی قوت پیدا کند، نشاط و سرزندگی و ظرفیت‌های داخلی کشور پاسخگوی تمام مشکلات و نیازهای ما خواهد بود.

انتهای پیام/