شرکت ۱۲۴۰ نفر در آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس
شرکت ۱۲۴۰ نفر در آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس
نوری‌زاده گفت: پس از تغییرات انجام شده در آزمون استخدامی غدیر صنعت نفت سرخس در مجموع ۱۲۴۰ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۷۷۷ نفر زن و ۴۶۳ نفر مرد هستند.

حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره آمار شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس، اظهار کرد: پس از تغییرات انجام شده در آزمون استخدامی غدیر صنعت نفت سرخس در مجموع ۱۲۴۰ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۷۷۷ نفر زن و ۴۶۳ نفر مرد هستند.

سرپرست فرمانداری سرخس با اشاره به تعداد نفرات ثبت نام شده به تفکیک مدارک دیپلم و دانشگاهی افزود: از مجموع ۱۲۴۰ داوطلب ثبت نام شده، ۷۵۹ داوطلب با مدرک دیپلم و ۴۸۱ داوطلب با مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

وی درباره تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و رشته‌های غیر از پزشکی و پیراپزشکی بیان کرد: در مجموع ثبت‌نام‌شدگان، ۱۷۹ داوطلب در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و ۱۰۶۱ نفر در رشته‌های غیر از پزشکی و پیراپزشکی ثبت نام کردند.

نوری‌زاده درباره کمبود ۱۵۱ نفر در ساختار مورد نیاز بیمارستان غدیر نفت تصریح کرد: ساختار سازمانی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس ۱۵۱ نفر کمبود نیرو دارد که از این تعداد ۱۳۰ نفر به صورت جذب پیمانکاری تامین می‌شود و ۲۱ نفر دیگر باید از نیروهای رسمی موجود در وزارت نفت باشند تا چارت سازمانی این بیمارستان تکمیل شود.

انتهای پیام/