شرکت در انتخابات یکی از مصادیق حفظ نظام است/ شهدا اسوه‌های مقاومت هستند
شرکت در انتخابات یکی از مصادیق حفظ نظام است/ شهدا اسوه‌های مقاومت هستند
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: کسانی که حاضر نیستند برای حفظ نظامشان رای بدهند، باید پاسخگوی خون شهدا باشند؛ شهدای ما برای حفظ نظام اسلامی قطعه قطعه شدند و نباید اجازه بدهیم عده‌ای ما را از حفظ نظام که یکی از مصادیق آن شرکت در انتخابات است، منصرف کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: جامعه‌ای که در راه نظام اسلامی مقاومت کند، با آینده‌ای روشن روبرو خواهد بود؛ ملت ما از مقاومتشان پشیمان نیستند و چون برای خدا کار کردند، از آینده هراسی ندارند.

امام جمعه سرخس افزود: شهدا اسوه‌های مقاومت هستند، چون برای حفظ دین خدا از بهترین هدیه که جانشان است، گذشتند.

وی تصریح کرد: آن‌هایی می‌توانند در راه حفظ نظام اسلامی مقاومت کنند که در قلوبشان مرضی نداشته باشند؛ برخی مسئولان با نظام و ولایت زاویه دارند، چون قلب آن‌ها مریض شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه آثار استقامت به انسان کرامت می‌دهد، افزود: جامعه‌ای که در راه حفظ اسلام و دین استقامت می‌کن، ذلت و خواری نصیب آن‌ جامعه نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه از اوجب واجبات حفظ نظام اسلامی است، گفت: یکی از بهترین نعمت‌هایی که امروز ایران اسلامی دارد، امنیت است؛ جامعه‌ای که استقامت نکند، به دست داعشیان می‌افتد.

امام جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه جنگ اصلی ما با استکبار و صهیونیست‌ها پیرامون ظهور امام زمان(عج) است، تصریح کرد: جنگ‌هایی که استکبار در منطقه راه انداخته برای این است که یاوران امام زمان را نابود کند و بعد سراغ محور ظهور، ایران اسلامی بیایند.

وی عنوان کرد: جنبش وطنی سوریه در برابر استکبار امروز قد علم کرده و حاج قاسم ما سربازانی را تربیت کرد که امروز آن طرف مرزها این سربازان اسلام محکم در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: اگر روزی فرزندان امیرالمومنین(ع) را در شهر شام به خاطر غربت چرخاندند، امروز ذلت و خواری صهیونیست‌ها را با موشک باران مقاومت شاهد هستیم.

امام جمعه سرخس افزود: امروز اسلام با محوریت ایران اسلامی قدرتمند شده و خاورمیانه برای ظهور امام زمان امن است.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به توطئه‌‎های دشمن برای ضربه زدن به اسلام و ایران تصریح کرد: امروز برجامی راه انداختن که دست ایران را از قدرت خالی کنند و قدرت اسلام را نیز تضعیف کنند که بتوانند در ظهور تاخیر بیاندازند.

وی ادامه داد: اقتصاد ایران را با برجام شرطی کردند و شاهد تورم‌ها و حقوق‌های نجومی بودیم و برخی پیاده نظام دشمن هم در داخل با همراهی او کمر مردم را با فشارهای اقتصادی خم کردند که دیگر حرفی از اسلام و امام زمان نزنند.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور شهرستان سرخس با شهدا میثاق می‌بندند که از دین و ولایت و امام زمانشان تا آخرین قطره خونشان دفاع خواهند کرد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: کسانی که حاضر نیستند برای حفظ نظامشان رای بدهند، باید پاسخگوی خون شهدا باشند؛ شهدای ما برای نظام اسلامی قطعه قطعه شدند و نباید اجازه بدهیم عده‌ای ما را از حفظ نظام که یکی از مصادیق آن شرکت در انتخابات منصرف کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: امروز رای به نظام اسلامی رای به امام زمان است؛ امروز موافقان و مخالفان امام زمان صف کشیدند و هر رای ما لبیک به امام زمان و رهبری است.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم در شوراهای اسلامی افراد با برنامه، جهادی و کارآمد روی کار بیایند و شایسته سالاری جای طایفه‌گرایی را بگیرد، باید وحدتی شکل بگیرد تا افراد کارآمد روی کار بیایند؛ کسی می‌تواند عضو شورا باشد که تفکر جهادی داشته و مومن و با تقوا باشد.

انتهای پیام/