شایعه‌ناپذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های جامعه اسلامی است/ فرهنگ عمومی تبیین باید تقویت شود
شایعه‌ناپذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های جامعه اسلامی است/ فرهنگ عمومی تبیین باید تقویت شود
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه شایعه‌ناپذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جامعه اسلامی و انقلابی است، گفت: امروز دشمنان اسلام در جنگ رسانه‌ای خودشان همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند که در این راستا باید فرهنگ عمومی تبیین تقویت شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جامعه اسلامی و انقلابی این است که شایعه‌ناپذیر باشد.

امام جمعه سرخس افزود: امروز دشمنان اسلام در جنگ رسانه‌ای خودشان همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند که در این راستا باید فرهنگ عمومی تبیین راه بیفتد.

وی تصریح کرد: قضاوت عجولانه در برابر پیام‌ها با فرهنگ تبیین ناسازگار است؛ هر پیامی که موجب ضعف ارزش‌ها می‌شود نباید نشر دهیم که باید پاسخگوی آن در روز قیامت باشیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت آبت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی و تبریک هفته قوه قضاییه به مجموعه انقلابی دستگاه قضایی کشور و تقدیر از اقدامات انقلابی دستگاه قضا به‌ویژه مجموعه دادگستری شهرستان سرخس بیان کرد: شخصیت شهید بهشتی شخصیت تراز انقلاب اسلامی بود؛ شهید بهشتی فردی مخلص، متعهد و معتقد در کار بود و در عمل هم آن را نشان داد.

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: شهید بهشتی مصداق استقامت در راه حق بود؛ شهید بهشتی هم می‌گفت، هم عمل می‌کرد و هم استمرار بر عمل حق داشت.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: به تعبیر امام راحل درباره دستگاه مهم قضایی باعث آبرو برای نظام اسلامی است و انحراف در این دستگاه موجب ناامیدی در میان مردم می‌شود.

وی بیان کرد: دادگاه‌های ما باید ملجا و پناهگاه برای همه مردم باشند؛ استقلال، اخلاق، عدالت و قاطعیت قضایی به مردم امید می‌دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: دستگاه قضایی در سال‌های اخیر امتحان خودش را پس داده و با دانه درشت‌ها، آقازاده‌ها و با تضییع حقوق بیت‌المال برخوردهای قاطعانه‌ای داشته باشد.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: برخی با زیر پا گذاشتن عفاف و حجاب به دنبال زدن ارزش‌های اسلامی هستند؛ هر کسی ضد ارزش‌ها را تبدیل به ارزش می‌کند باید با او قاطعانه برابر قانون برخورد شود.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با تاکید بر اینکه فرصت حج، فرصت خوبی برای افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی است و پرچم افشاگری هم در دستان ایران اسلامی است، گفت: هشدار فرمانده سپاه بعد از شهادت شهید صیاد خدایی، امروز رژیم صهیونیستی را به هراس انداخته و انتقام سختی جبهه مقاومت و سپاه از آن‌ها می‌گیرد.

انتهای پیام/