سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پدیده‌ای فراجناحی است
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پدیده‌ای فراجناحی است
فرمانده سپاه سرخس تأکید کرد: حمایت و پاسداری از سیاست‌های کلی نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پدیده فراجناحی ساخته است.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه، مولود مبارکی را به وجود آورد که مسئولیت‌های خطیری برای حفظ و پاسداشت موجودیت انقلاب عزیز، هویت اسلامی و آرمان‌های امام راحل و ولایت‌فقیه و همه اصول مبتنی بر اسلام ناب محمدی و حاکمیت دینی بر عهده گرفته است.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس از هیچ تلاشی برای مأیوس کردن توطئه‌های دشمنان دریغ نکرده و کارنامه درخشان و پرافتخاری را در تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی تاکنون بر جای گذاشته است.

 

صفری تصریح کرد: حمایت و پاسداری از سیاست‌های کلی نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پدیده فراجناحی ساخته است.

 

وی مردمی بودن، ولایت مداری، روحیه استکبارستیزی، ایثار و شهادت‌طلبی و روحیه جهادی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی‌ها که همراه با بصیرت و هوشمندی در هرگونه اقدامی است، سپاه را به‌عنوان یک الگوی تمام‌عیار در مدیریت جهادی و انقلابی در عرصه‌های امنیتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم یاری برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی معرفی کرده است.

 

فرمانده سپاه سرخس اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل نظام سلطه با عزت و افتخار حسینی، بیش‌ازپیش آزادگی و استقلال را نصیب ملت غیور ایران اسلامی کرده است.

 

صفری با اشاره به انتخابات ۹۶ تأکید کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه سرنوشت‌ساز، روشنگری و بصیرت افزایی با نگاهی فراجناحی و فرا حزبی جهت تحقق مشارکت و حضور حداکثری مردم برای مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/