سپاه سرخس ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد
سپاه سرخس ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد
آذرکیش گفت: همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، سپاه شهرستان سرخس 1000 بسته معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: هفته بسیج در حقیقت هفته بزرگداشت ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه سرخس افزود: اگر عملکرد درخشان بسیج را در عرصه‌های مختلف بررسی کنیم، می‌بینیم حضور بسیج باعث شده سرنوشت کشور در برخی زمان‌ها تغییر پیدا کند؛ به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر حضور بسیج در عرصه دفاع مقدس نبود، سرنوشت کشور به‌طور دیگری رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: آن روز عرصه جنگ و پیکار با دشمن بود، امروز عرصه، عرصه سازندگی، پیشرفت و علم است؛ رسالت امروز بسیج، فعالیت در عرصه‌های سازندگی و خدمت خالصانه به مردم و ملت شریف ایران است.

آذرکیش خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با ادامه کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی، مجموعه قرارگاه فرهنگی که در شهرستان ایجاد شده است، همه پای کار آمدند و به ویژه در هفته بسیج تعداد زیادی بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی حدود ۵۰۰ میلیون تومان توسط همین قرارگاه آماده و با رعایت کرامت انسانی و عزتمندانه بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه سرخس با تاکید بر اینکه یا این اقدامات امیدواریم گوشه‌ای از مشکلات مردم شهرستان را حل کنیم، بیان کرد: امروز و همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، سپاه شهرستان سرخس با همیاری قرارگاه فرهنگی شهرستان، ۱۰۰۰ بسته معیشتی نیز در قالب رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان توزیع کرد.

انتهای پیام/