سرعت غیرمجاز نقض برجام در جاده داماتو
سرعت غیرمجاز نقض برجام در جاده داماتو
تکاپوی نمایندگان مجلس آمریکا دو روز قبل برای تمدید قانون ضد ایرانی داماتو (طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم های ایران) که با اکثریت آرا و با چراغ سبز کاخ سفید به تصویب رسید، بار دیگر طینت پلید و خصومت بلاتردید آمریکایی ها علیه ملت ایران را نشان داد.

به گزارش نسیم سرخس، بیانات امام خامنه ای (حفظه الله) در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان بار دیگر توطئه های صهیونیستی آمریکایی را آشکارتر کرد و به سینه چاکان و عاشقان آمریکا گوشزد کرد که برای یکبار هم که شده توطئه ها و جنایت های آمریکا را بازخوانی کنند.

 

ایالات متحده آمریکا بر پایه افکار منحط نژاد پرستی، برده داری و سرمایه داری شکل گرفته است و در واقع گسترش تفکر برده داری و سرمایه داری در حاکمیت این کشور، موجب استثمار پیرامون و به خصوص چپاول غرب آسیا توسط آن ها شده است.

 

لانه جاسوسی، ترور شخصیت های فکر نظام و دانشمندان هسته ای، حمله طبس و کودتای نوژه، تحریم های علمی از جمله دارو، تحریم های ظالمانه اقتصادی که در راس آن قانون تحریم «داماتو» که در زمان کلینتون به اجرا گذشته شد قرار دارد، تنها گوشه ای از پرونده خصومت ها و جنایت های آمریکا علیه ملت ایران است.

 

پرونده جنایت های آمریکا علیه ملت ایران نشان می دهد که آمریکایی ها برای عقب نگه داشتن ایران اسلامی و از بین بردن ارزش های انقلاب از هیچ تلاشی کوتاه نیامده اند.

 

قانون ISA (داماتو)

تکاپوی نمایندگان مجلس آمریکا دو روز قبل برای تمدید قانون ضد ایرانی داماتو (طرح تمدید ۱۰ ساله قانون تحریم های ایران) که با اکثریت آرا و با چراغ سبز کاخ سفید به تصویب رسید، بار دیگر طینت پلید و خصومت بلاتردید آمریکایی ها علیه ملت ایران را نشان داد.

 

فی الحال به نظر می رسد که اقدام اخیر نمایندگان مجلس آمریکا روند نقض برجام را با سرعتی غیرمجاز در جاده داماتو تسریع کند؛ برجامی که نتیجه ملموسی در زندگی مردم نداشته است و می تواند برای مجذوب شدگان، سینه چاکان و عاشقان آمریکا به مانند درس عبرتی دیگر باشد.

 

عبور از پیچ تاریخی

امام خامنه ای (حفظه الله) روز گذشته در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان بار دیگر به ایستادگی بر اصول انقلاب تاکید کردند و فرمودند، آن چیزی که امروز در درجه اول لازم است، ایستادگی بر اصول انقلاب است؛ اصولی که در وصیتنامه و بیانات امام است. آن امامی که توانست دنیا را تکان دهد، در همین بیانات مجسم است؛ اگر می خواهیم عزت و رفاه داشته باشیم و این کشور الگو شود، باید راه انقلاب را ادامه دهیم.

 

در حقیقت آن چیزی که می تواند انقلاب اسلامی را در کوران مشکلات از پیچ تاریخی مورد اشاره معظم له عبور دهد، پیمودن راه انقلاب و اصولی است که در وصیتنامه و بیانات امام روح الله به آن اشاره و تاکید شده است؛ اصولی که به توجه بر خودباوری درونی، استقامت و بصیرت انقلابی، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن تاکید دارد؛ گفتمانی که تصریح می کند به آمریکایی ها هرگز نمی توان اعتماد کرد و نمی شود چشم به تصمیم و دست بیگانه داشت.

یادداشت: احسان بابائی

انتهای پیام/