شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
پ
  • شناسه : 37020
  • 13 دی 1398 - 14:16
  • ۰ دیدگاه

سردار سلیمانی شهید بین‌المللی مقاومت است/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

سردار سلیمانی شهید بین‌المللی مقاومت است/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است
سردار سلیمانی شهید بین‌المللی مقاومت است/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است
امام جمعه موقت سرخس با اشاره به سال‌ها مجاهدت خالصانه سردار سلیمانی، گفت: شرورترین آدم‌ها از این سردار سرافراز می‌ترسیدند و این سردار عزیز عمرش را در راه جهاد گذاشت و او شهید بین‌المللی مقاومت است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، امام جمعه موقت سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، گفت: سردار سلیمانی سرباز خوش‌نام امام زمان (عج) بود و دشمنان اسلام از این سردار بزرگ اسلام سیلی خورده بودند و با دستان پلیدشان خون مطهر این سردار بزرگ را بر زمین ریختند.

حجت الاسلام حسن اکبری‌نیا با بیان اینکه امروز همه آزادگان جهان  از خبر شهادت این سردار متاثر هستند، گفت: با رفتن سردار سلیمانی به حول و قوه‌الهی کار و راه او متوقف نخواهد شد و راه جهاد و مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: پیروزی نزدیک است و دشمنان اسلام و جنایتکاران بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها است.

امام جمعه موقت سرخس اظهار کرد: این ملت سردار سلیمانی‌ها تقدیم انقلاب کرده است و شهادت هنر مردان خداست و جای خالی سردار را سلیمانی‌ها پر خواهند کرد.

حجت الاسلام حسن اکبری‌نیا با اشاره به سال‌ها مجاهدت خالصانه سردار سلیمانی، گفت: شرورترین آدم‌ها از این سردار سرافراز می‌ترسیدند و این سردار عزیز عمرش را در راه جهاد گذاشت و او شهید بین‌المللی مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه همه دلبستگان مقاومت خون‌خواه شهید سلیمانی هستند، گفت: فتنه‌ای که در عراق تشکیل شد چند ضلع داشت بعثی‌ها و پیاده نظام‌های سعودی و آمریکا، اسرائیل و انگلیس اضلاع این فتنه بودند.

خطیب نماز جمعه سرخس ضلع دیگر فتنه عراق را فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در فضای مجازی انواع تهمت‌ها را به مرجعیت زدند و ادعا می‌کردند عراق از ایران ضربه خواهد کرد و نهایتاً حمله به سفارت آمریکا را به نام ایران زدند.

حجت الاسلام اکبری‌نیا تاکید کرد: دشمن از پشت خنجر می‌زند و ما اگر وارد شویم علنی وارد می‌شویم.

در پایان نماز جمعه، نمازگزاران شهرستان سرخس در محکومیت اقدام بزدلانه آمریکایی‌ها در به شهادت رسیدن سردار شهید قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/

اربعین حسینی نماد کشتی نجات است 20 مرداد 1402

اربعین حسینی نماد کشتی نجات است

امام جمعه موقت سرخس با اشاره به در پیش بودن اربعین امام حسین(ع)، اربعین حسینی را نماد کشتی نجات توصیف کرد که هر مسلمانی می‌تواند وارد آن شود.

برنامه کوتاه‌مدت مقابله با ریزگردها در سرخس سرعت بگیرد 23 تیر 1402

برنامه کوتاه‌مدت مقابله با ریزگردها در سرخس سرعت بگیرد

امام جمعه موقت سرخس گفت: معضل ریزگردها به مسئله‌ای طولانی در شهرستان سرخس تبدیل شده و ضروری است، طرح مطالعاتی هرچه سریع‌تر تهیه و برنامه کوتاه‌مدت مقابله با ریزگردها سرعت بگیرد.

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای پویایی وزارت امور خارجه ایران را نشان می‌دهد 16 تیر 1402

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای پویایی وزارت امور خارجه ایران را نشان می‌دهد

امام جمعه موقت سرخس گفت: عضویت ایران در سازمان شانگهای پویایی وزارت امور خارجه ایران را نشان می‌دهد؛ سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر خطوط قرمز، تعامل لازم را باید با همه کشورها برای تامین منافع مردم داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.