سرخس زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه فراهم کرده است
سرخس زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه فراهم کرده است
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: سرخس زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، علی امیدبخش، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی از منطقه ویژه اقتصادی و ظرفیت‌های شهرستان سرخس بازدید کرد.

وی ضمن آشنایی و آگاهی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در جلسه‌ای به بررسی مسائل و مشکلات زیر‌ساختی منطقه ویژه اقتصادی سرخس پرداخت و تصمیمات لازم و راهکارهای عملیاتی و اجرایی در توسعه و تسریع در حل مشکلات واحدهای اقتصادی مستقر در این منطقه اتخاذ شد.

در این جلسه محمد امینی‌فر، معاون اداری و پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس به تشریح اهداف، برنامه‌ها و چشم‌انداز منطقه پرداخت و گزارش کاملی از وضعیت واحدهای تولیدی ارائه کرد و خواستار انتقال مجوزهای برخی واحدها به سامانه این منطقه شد.

علی امیدبخش، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی نیز در این جلسه با تاکید بر افزایش تولید، اشتغال پایدار، حفظ و تقویت واحدهای فعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در شهرستان سرخس گفت: با اجرای برنامه‌ای عملیاتی و پیگیری مدیران محلی، واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل منطقه ویژه اقتصادی و خارج از منطقه سرخس با بهره‌مندی از دانش روز و سرمایه‌گذاری‌های لازم و با تامین سرمایه در گردش باید به چرخه تولید بازگردند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان سرخس زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه فراهم کرده است.

در ادامه و در راستای بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید و حل مشکلات مربوطه‌‌‌، تصمیماتی جهت پیگیری توسط مدیر صمت شهرستان گرفته شد.

در پایان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت خراسان رضوی به‌صورت میدانی از واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سرخس ازجمله کارخانه کاشی تندیس ابریشم، تولیدی پوشاک، کارخانه سنگ مروارید هرات، پترو پاسارگاد و پارس برلیان بازدید و از نزدیک با خواسته‌ها، نیازها و مشکلات و همچنین روند فعالیت این واحدها آشنا و دستور پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی را به رئیس اداره صمت شهرستان سرخس داد.

انتهای پیام/ش