سرخس رتبه اول استان در کاهش آمار تصادفات منجر به فوت
سرخس رتبه اول استان در کاهش آمار تصادفات منجر به فوت
فرمانده انتظامی شهرستان سرخس از صفر شدن سوانح رانندگی منجر به فوت در شهر سرخس خبر داد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در شهر سرخس گفت: با همکاری خوب سایر ارگان‌ها طی دو سال گذشته تمامی معابر شهر سرخس خط‌کشی و با نصب چراغ‌های هشداردهنده و رفع نقاط حادثه‌خیز، انضباط ترافیکی مطلوبی در خیابان‌ها برقرار شده است.

 

فرمانده انتظامی سرخس با تأکید بر اصل برنامه‌ریزی در اجرای طرح‌های ترافیکی افزود: با همکاری و نظارت جدی پرسنل راهور موفق شدیم سوانح رانندگی منجر به فوت را که در سال ۹۲ متأسفانه ۵ نفر بود در سال ۹۳ به یک نفر و در سال ۹۴ به صفر برسانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش راهنمایی و رانندگی سرخس با تلاش‌های که انجام داده و همکاری خوب شهروندان، مقام اول کاهش تصادفات را در بین شهرهای استان کسب کرد به‌طوری‌که از سوی سردار فرمانده انتظامی خراسان رضوی، سروان صادقی و پرسنل راهور موردتقدیر قرار گرفتند.

 

باقرزاده بابیان اینکه نهادینه شدن نظم، رعایت مقررات و همکاری خوب مردم اصل موفقیت ناجا است، یادآور شد: ۴۵ درصد تصادفات منجر به فوت در شهر سرخس مربوط به راکبین موتورسیکلت است که اغلب جوانانی هستند که نظم و انضباط را جدی نمی‌گیرند که لازم است خانواده‌ها در این مورد دقت بیشتری داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی سرخس در ادامه در توصیه‌ای به راکبین موتورسوار تصریح کرد: استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران الزامی است و تردد بدون آن خلاف مقررات بوده و ما موظف به توقیف و انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ هستیم.

 

وی به طرح‌های ترافیکی جدید در خیابان امام (ره) اشاره و اظهار داشت: چنانچه شرایط ایجاد شود و در صورت توافق، تابلوهای توقف ممنوع و الیت که محل توقف خودروها است از دو طرف خیابان‌ها جابجا می‌شود تا ایمنی تردد و روان‌تر شدن ترافیک خیابان امام افزایش یابد.

 

باقرزاده در پایان همچنین به راکبین موتورسواری که با سروصورت بسته در شهر تردد می‌کنند هشدار داد، چنانچه با صورت بسته در شهر تردد کنند مورد برخورد پلیس قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/