«سرخس» به استقبال بهار رفت
«سرخس» به استقبال بهار رفت
دانشی‌مقدم گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل آخر سال و فرصت مناسب به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری سرخس تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

حمید دانشی‌مقدم، شهردار شهر سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسبم سرخس، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل آخر سال و فرصت مناسب به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری سرخس تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

شهردار سرخس تصریح کرد: در فرصت پیش رو تلاش داریم، خدمات بیشتر و نوینی همراه با زیباسازی مبلمان شهری و محیطی بانشاط و آرام‌بخش با کاشت گل و گیاه به شهروندان ارائه کنیم.

وی افزود: بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، همچنین شست‌وشو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، پاکسازی محله به محله، اصلاح سیستم‌های روشنایی پارک‌ها و میادین، گل‌کاری سطح شهر، ساخت المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت سین، نقاشی و خطاطی دیواری، رنگ آمیزی المان‌های سطح شهر، رنگ آمیزی جداول و وسایل بازی و ورزشی پارک‌ها، خط کشی معابر و لکه‌گیری و آسفالت معابر سطح شهر، جمع‌آوری نخاله‌های سطح شهر، هماهنگی لازم با سایر ادارات و نهادها برای برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی و حفاری‌های سطح شهر ازجمله اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری سرخس است.

دانشی‌مقدم خاطرنشان کرد: عید نوروز و آغاز تولد طبیعت چون سایر اعیاد اسلامی، از آداب و رسومی خاص اسلامی برخوردار است و این آداب و رسوم به شکل کلی در میان تمام اقوام ایرانی مرسوم است، در این راستا مجموعه شهرداری تلاش می‌کند، تمام اقدامات لازم برای بزرگداشت این رویداد را فراهم آورد.

شهردار سرخس در پایان با اشاره به نقش ویژه شهروندان گرامی برای ساختن شهری زیبا و در شان نام شهر سرخس از شهروندان درخواست کرد تا شهرداری را در امر آبادانی و توسعه شهر یاری کنند.

انتهای پیام/