جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
پ
  • شناسه : 36167
  • 24 مهر 1398 - 12:08
  • ۰ دیدگاه
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرخس خبر داد:

ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل زده سرخس

ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل زده سرخس
ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل زده سرخس
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس از ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات ساخت این تعداد واحد آغاز شده و در فاز اول تا پایان آبان‌ماه امسال ۱۰۷ واحد تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ۲۴ فروردین‌ماه امسال بود که سیل ویرانگر برخی روستاهای شهرستان سرخس را در بر گرفت و موجب خسارت به سه روستای چاله زرد، صمدآباد و کلاته حاجی مدد این شهرستان شد.

برای بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده شهرستان سرخس با سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس به گفتگو نشستیم.

سعید زحمتکشان، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده شهرستان سرخس اظهار کرد: در مجموع برای مناطق سیل زده شهرستان سرخس ۲۵۷ واحد احداثی سهمیه اختصاص یافته است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس افزود: برای این ۲۵۷ واحد، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و ۱۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ۱۰۷ واحدی که در اولویت ساخت هستند، ۱۶۰ پاکت سیمان اهدایی مقام معظم رهبری به صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

زحمتکشان تصریح کرد: از تعداد ۲۵۷ واحد سهمیه ساخت واحد مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان تاکنون ۱۳۲ واحد پی‌کنی، ۱۰۴ واحد بتن‌ریزی، ۱۰۰ واحد اسکلت بندی، ۶۴ واحد سقف‌زنی و ۴۷ واحد گچ و خاک، ۴۵ واحد درب و پنجره و ۲۵ واحد نمای آن انجام شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرخس با اشاره به اینکه در شهرستان سرخس به دلیل برخی مشکلات بازسازی مناطق سیل زده با دو ماه تاخیر شروع شد، بیان کرد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد منازل مسکونی آسیب‌دیده در مناطق سیل زده شهرستان در مسیر سیل قرار داشت، کار بازسازی با تاخیر انجام شد.

وی در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون کار ساخت و ساز واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان در جریان است، اظهار داشت: در فاز اول از تعداد ۲۵۷ واحد احداثی، ۱۰۷ واحد تا پایان آبان‌ماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس
کنترل و هدایت ۲ سیلاب بزرگ در سرخس 23 فروردین 1399
رئیس اداره منابع آب سرخس خبر داد:

کنترل و هدایت ۲ سیلاب بزرگ در سرخس

محمدرضا عبادی نژاد از کنترل و هدایت دو سیلاب بزرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی ناپایدار، اقدامات پیشگیرانه انجام و تا این لحظه سیلاب‌ها کنترل و هدایت شده است.

راه‌های روستایی سیل‌زده سرخس تا فردا بازگشایی می‌شود 19 فروردین 1399
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرخس:

راه‌های روستایی سیل‌زده سرخس تا فردا بازگشایی می‌شود

سید جواد احمدی گفت: سه راه روستایی و یک راه مرزی شهرستان سرخس که در پی بارندگی و سیلاب اخیر مسدود شده بود، ظرف امروز و فردا بازگشایی می‌شود.

خدمت رسانی ارتش به مردم سیل زده روستاهای چاله زرد و کلاته حاجی مدد شهرستان سرخس 04 اردیبهشت 1398

خدمت رسانی ارتش به مردم سیل زده روستاهای چاله زرد و کلاته حاجی مدد شهرستان سرخس

نیروهای ارتش پادگان سلمان فارسی شهرستان سرخس با حضور به مناطق سیل زده روستاهای چاله زرد و کلاته حاجی مدد به مردم این روستاها خدمت رسانی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.