تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» از پخش هفتگی این سریال از ابتدای مهرماه خبر داد.
به گزارش نسیم سرخس، علی لدنی تهیه کننده سریال «معمای شاه» گفت: هم اکنون در کنار ضبط این اثر مشغول صداگذاری و تدوین هم زمان نیز هستیم و تا الان همه قسمت‌های ضبط شده را مونتاژ کردیم.

وی ادامه داد: تا الان که طبق اعلام دوستان در صدا و سیما قرار بر این است که اول مهرماه امسال به صورت هفتگی و شب‌های جمعه پخش داشته باشیم.

لدنی بیان کرد: در حال حاضر لوکیشن‌های شهرک سینمایی، خانه طالقانی،نواب صفوی و زندان قصر فضاهایی هستند که در آنها مشغول تصویربرداری هستیم.

این تهیه کننده در مورد اتمام تصویربرداری نیز گفت: تا زمان پخش نیز ما مشغول تصویربرداری هستیم و احتمالا تا پایان سال ضبط داریم.

وی در پایان در مورد فوت خسرو فرخزادی که یکی از بازیگرهای این مجموعه تلویزیونی بود،گفت: فرخزادی یک سکانس باقی مانده بیشتر ندارد و به این دلیل که جزو سکانس‌های پایانی سریال است هنوز فکری برایش نکردیم.

مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی ساخته می‌شود و داریوش کاردان، قطب‌الدین صادقی، جعفر دهقان، احمد نجفی، ثریا قاسمی، فتعلی اویسی، نرگس محمدی، مهراوه شریفی‌نیا، سعید داخ، چنگیز جلیلوند، سیامک اطلسی، سپند امیرسلیمانی، فخرالدین صدیق شریف، حسین محب‌اهری، حدیث فولادوند، رامبد شکرابی، گیتی ساعتچی، کاظم هژیر آزاد، حسام نواب‌صفوی و… از بازیگران نقش اصلی «معمای شاه» هستند.
منبع: فارس

انتهای پیام/