زائران پیاده اهل سنت سرخس «وحدت» را به نمایش می‌گذارند/ نگاه و امیدمان به امام خامنه‌ای است
زائران پیاده اهل سنت سرخس «وحدت» را به نمایش می‌گذارند/ نگاه و امیدمان به امام خامنه‌ای است
مدیر کاروان زائران پیاده رضوی اهل سنت سرخس با تأکید بر اینکه نگاه و امیدمان به امام خامنه‌ای است، گفت: دعای همه ما در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام این است که از عمر ما کم کند و به عمر با عزت رهبر معظم انقلاب بیفزاید.

هوشنگ نصیری نژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: کاروان زائران پیاده رضوی اهل سنت روستای چاله زرد سرخس برای دومین سال متوالی است که به زیارت امام رئوف مشرف می‌شود.

مدیر کاروان زائران پیاده رضوی اهل سنت سرخس با اشاره به افزایش جمعیت این کاروان خاطرنشان کرد: جمعیت این کاروان پارسال ۱۵۰ نفر بود، اما امسال به عشق زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام جمعیت آن به ۱۸۰ نفر رسیده و از روستاهای دیگر شهرستان نیز در این کاروان حضور دارند.

وی بیان کرد: کاروان زائران پیاده اهل سنت سرخس پس از تجدید میثاق با شهدا در روستای گنبدلی حرکت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز کرده است.

نصیری نژاد با تأکید بر اینکه نگاه و امیدمان به امام خامنه‌ای است، افزود: دعای همه ما در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام این است که از عمر ما کم کند و به عمر باعزت رهبر معظم انقلاب بیفزاید.

مدیر کاروان زائران پیاده رضوی اهل سنت سرخس عنوان کرد: زائران پیاده اهل سنت شهرستان سرخس در این راهپیمایی، بخشی از وحدت، همبستگی و اتحادشان را با برادران شیعه خود به نمایش می‌گذارند و به کوری چشم دشمنان اسلام این مسیر در سال‌های بعد هم تداوم دارد.

وی در پایان تأکید کرد: از امام رئوفمان می‌خواهیم که ما را پیش خدای متعال شفاعت کند و این وحدت را بیشتر از گذشته در جامعه اسلامی حفظ و تقویت کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس