رژیم صهیونیستی به‌زودی پیاده نظامش را از دست می‌دهد/ خبرنگار انقلابی در دفاع از مردم لحظه‌ای خاموش نمی‌نشیند
رژیم صهیونیستی به‌زودی پیاده نظامش را از دست می‌دهد/ خبرنگار انقلابی در دفاع از مردم لحظه‌ای خاموش نمی‌نشیند
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: رژیم صهیونیستی از شرکت مردم ما در انتخابات و نحوه تغییر دولت در ایران عصبانی است و بیشتر عصبانیت او از این است که تمام نفوذی‌ها و کسانی که به او در داخل دم تکان می‌دهند با مدد دولت انقلابی محو خواهند شد و پیاده نظامش را به‌زودی از دست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار کرد: حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب سه محور داشت؛ اول تشکر از درگاه خدای متعال برای اینکه مردم در حماسه و امتحان بزرگ انتخابات شرکت کردند و صحنه را خالی نکردند و به حرف بدخواهان نظام نکردند.

امام جمعه سرخس افزود: نکته دوم توصیفی از شخصیت آیت‌الله رئیسی بود که کارنامه درخشانی در خدمت به مردم دارد و نکته سوم انتظارات امام امت از رئیس دولت سیزدهم بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسیر انقلاب مسیر عدالت، پیشرفت و عزت است، عنوان کرد: توانمندی‌های کشور بیشتر از مشکلات آن است و قطعا ظرفیت‌ها اگر پای کار بیاید به مشکلات فائق می‌آییم.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه مردم می‌دانند مشکلات هشت سال گذشته که آن‌ها را رنج داد، یک شبه حل نمی‌شود، گفت: امیدواریم که آیت‌الله رئیسی که عزمش را برای خدمت به مردم جزم کرده به وعده مردمی بودن و خادم مردم بودنش عمل کند.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: مردم وضعیت موجود را درک می‌کنند و ان شاء الله با تلاش دولت مردمی طعم شیرین خدمت را می‌چشند.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: این سوگند مراسم تحلیف را رئیس جمهورهای دیگر هم یاد کردند و شکستن این سوگند قطعا بهای سنگینی دارد.

وی عنوان کرد: حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان در مراسم تحلیف نشان از اقتدار ایران اسلامی  و تعامل گسترده با جهان دارد؛ البته عده‌ای از کشورها هم که نیامدند، کشورهای حامی تروریست هستند و ایران اسلامی هم با دولت‌هایی که سلطه‌گر و ستمگر باشد، تعاملی ندارد.

حجت‌الاسلام بختیاری به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اشاره و تصریح کرد: تهدید رژیم صهیونیستی بیشتر شبیه جُک است؛ رژیم صهیونیستی از شرکت مردم در انتخابات و نحوه تغییر و تحویل دولت در ایران عصبانی است و بیشتر عصبانیت او از این است که تمام نفوذی‌ها و کسانی که به او در داخل دم تکان می‌دهند، با مدد دولت انقلابی محو خواهند شد و پیاده نظامش را رژیم صهیونیستی به زودی از دست می‌دهد.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که ایران اسلامی برای تامین امنیتش با احدی تعارفی ندارد و قطعا اگر غلطی بکند با پاسخی شکننده روبرو خواهد شد.

امام جمعه سرخس با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرنگار شخصیتی است که در بیان حقایق باید پیرو انبیاء باشد و اگر این شد، قلم و قدم و خبرش مقدس است.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: خبرنگار اصیل و انقلابی در دفاع از مردم لحظه‌ای خاموش نمی‌نشیند و همیشه در کنار ملت است؛ یاد همه شهدا به ویژه شهدای خبرنگار را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان قرار داریم، خاطرنشان کرد: در مجالس امام حسین علیه‌السلام باید شرکت و به عزاداران آن حضرت خدمت کنیم؛ دشمنان انقلاب منتظرند تا نقطه ضعفی از مجالس امام حسین علیه‌السلام بگیرند، بنابراین مجالس باید همچون سال گذشته با رعایت تمامی مسائل بهداشتی برگزار شود.

حجت‌الاسلام بختیاری نسبت به خود درمانی بیماری کرونا در شهرستان هشدار داد و تصریح کرد: بیمارانی در شهرستان داشتیم که خود درمانی منجر به فوت آن‌ها شده است؛ متخصص در بیمارستان حضور دارد و اگر علائمی دیدیم باید فورا به پزشک مراجعه کنیم تا داروی موردنیاز را تجویز کند و از خود درمانی جدا پرهیز کنیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان گفت: تخت‌های کرونایی بیمارستان سرخس پُر شده است و از مردم درخواست داریم تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حتما در صورت داشتن علائم به پزشک مراجعه و با نظر او دارو مصرف کنند.

انتهای پیام/