رژیم جعلی صهیونیستی تاب مقاومت در برابر وحدت مسلمانان را ندارد/ فرموده رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده، ریشه قرآنی دارد
رژیم جعلی صهیونیستی تاب مقاومت در برابر وحدت مسلمانان را ندارد/ فرموده رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده، ریشه قرآنی دارد
خطیب جمعه سرخس گفت: سران کشورهای مسلمان باید بیدار شوند و بدانند که اگر مسلمانان کنار هم قرار بگیرند، رژیم جعلی صهیونیستی تاب مقاومت ندارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: ماه رمضان یک فرصت بسیار خوب برای تجارت پرسود است که تقوا مهمترین دستاورد این ماه مبارک است.

امام جمعه سرخس با اشاره به معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی (ره) بیان کرد: اقدام حضرت امام (ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یک اقدام مبتکرانه بود.

ارژنگ گفت: پیامبر (ص) می فرمایند که اگر مسلمانی صدای مظلومی را بشنود که ندای «یا للمسلمین» سر می­ دهد و آن مسلمان برای مظلوم کاری نکند، مسلمان نیست.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) با تعیین روز قدس در حقیقت ظلم ستیزی و تسلیم ناپذیری را به همه مسلمانان آموخت تا مسلمانان در مقابل ظالمان بایستند.

خطیب نماز جمعه سرخس، روز قدس را مصداق آیه «فَلا تُطِع الْکفِرِینَ وَ جَاهِدْهُم بِهِ جِهَاداً کبِیراً» عنوان کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس یک عبادت بزرگ است که در آن از کافران و ظالمان برائت می­ جوییم.

ارژنگ اظهار کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین مربوط امروز و دیروز نیست؛ حمایت از مردم فلسطین حتی قبل از انقلاب توسط بزرگان دین صورت گرفته است.

وی در ادامه برخی ویژگی های قوم یهود را برشمرد و تصریح کرد: در قرآن آمده است که بدترین قوم روی زمین، قوم یهود است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه یهودی­ ها از همان روز اول پیامبر اسلام (ص) را اذیت کردند، گفت: یکی از ویژگی های یهودی­ ها لجاجت و بهانه جویی است و بسیاری از مسائل را با «بهانه های بنی اسرائیلی» از حضرت موسی نمی پذیرفتند.

ارژنگ با اشاره به آیه «وَإِذْ أَخَذْنَا مِیثَاقَ بَنِی إِسْرَائِیلَ» گفت: یکی دیگر از ویژگی های یهودیان، عهد شکنی و پیمان شکنی است؛ یکی از دلایل عهد شکنی آمریکایی ها به خاطر این است که اتاق فکر آنها صهیونیست ها هستند.

وی در ادامه به آیه «وَقَضَیْنَآ إِلَىَ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنّ فِی الأرْضِ مَرّتَیْنِ وَلَتَعْلُنّ عُلُوّاً کَبِیراً» اشاره و تصریح کرد: طبق این آیه قرآن، قوم یهود دو بار در زمین فساد می کنند که یک فساد آنها مربوط به صدر اسلام است که با برتری مسلمانان بر یهود همراه بود و طبق تفاسیر فساد دوم قوم یهود هم اکنون است که سرمنشا تمام اتفاقات و جنایت های جهان به قوم یهود یعنی اسرائیل می­رسد.

امام جمعه سرخس افزود: طبق آیه قرآن که می فرماید «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»، وقتی یهود برای بار دوم نیز فساد کند بندگان خداوند سرزمین مقدس را از آنها می گیرند و فساد کردن آنها بدون جواب نخواهد ماند.

ارژنگ گفت: سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «در ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی نخواهد بود» ریشه در همین آیات قرآن دارد و طبق وعده قرآن، مسلمانان دوباره وارد مسجد الاقصی می شوند و حرکت عظیم ملت ها منجر به فتح خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: سران کشورهای مسلمان باید بیدار شوند و بدانند که اگر مسلمانان کنار هم قرار بگیرند، رژیم جعلی صهیونیستی تاب مقاومت ندارد.

انتهای پیام/ع