روند مطالبه گری جوانان انقلابی سرخس از مسئولان ادامه داشته باشد/ دولت هر چه سریع‌تر زمینه پرداخت طلب گندم کاران را فراهم کند/ تروریستی خواندن سپاه، تروریستی خواندن ملت ایران است/ وجود جاسوس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به این حرکت ضربه زد/ اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شد، آمریکا جرات جسارت پیدا نمی‌کرد
روند مطالبه گری جوانان انقلابی سرخس از مسئولان ادامه داشته باشد/ دولت هر چه سریع‌تر زمینه پرداخت طلب گندم کاران را فراهم کند/ تروریستی خواندن سپاه، تروریستی خواندن ملت ایران است/ وجود جاسوس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به این حرکت ضربه زد/ اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شد، آمریکا جرات جسارت پیدا نمی‌کرد
امام‌جمعه سرخس با اشاره اظهارات دولتمردان آمریکایی مبنی بر قرارگیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکایی‌ها امروز ملتی را تروریست می‌دانند که خودش قربانی تروریست است و 17 هزار شهید ترور گواهی بر این قضیه است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تقدیر از جوانان بسیجی و انقلابی سرخس برای برگزاری اولین همایش جاده‌ای، ریلی و هوایی در این شهرستان اظهار کرد: این روحیه مطالبه گری باید تقویت شود و جوانانی که پست و مقامی ندارند می‌توانند مطالبه گری از مسئولان را دنبال کنند.

 

روند مطالبه گری جوانان انقلابی سرخس از مسئولان ادامه داشته باشد

امام‌جمعه سرخس افزود: روند مطالبه گری جوانان انقلابی سرخس از مسئولان ادامه داشته باشد، آینده آبادی در انتظار شهرستان خواهد بود.

 

وی با انتقاد از دولت بابت عدم پرداخت بهای گندم کشاورزان تصریح کرد: دولت هر چه سریع‌تر زمینه پرداخت طلب گندم کاران را فراهم کند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد عده‌ای رانت‌خوار به دلایل مختلف به دنبال واردات محصول گندم به کشور باشند، بیان داشت: باید هر چه سریع‌تر مطالبات گندم کاران پرداخت شود، به‌خصوص کشاورزان سرخسی که برداشت محصول گندمشان زودتر از شهرهای دیگر است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش اربعین حسینی باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، اظهار داشت: مردم شهرستان سرخس با ستاد بازسازی عتبات عالیات برای برپایی موکب میقات الرضا علیه‌السلام این شهرستان در کربلای معلا همکاری داشته باشند تا در این ثواب عظیم شریک بوده و از قافله حسینی عقب نمانند.

 

تروریستی خواندن سپاه، تروریستی خواندن ملت ایران است

امام‌جمعه سرخس در ادامه با اشاره اظهارات دولتمردان آمریکایی مبنی بر قرارگیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی تصریح کرد: تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تروریستی خواندن ملت ایران است؛ آمریکایی‌ها امروز ملتی را تروریست می‌دانند که خودش قربانی تروریست است و ۱۷ هزار شهید ترور گواهی بر این قضیه است.

 

وی با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه همانند دژ محکمی برای ملت ایران در مقابل دشمنان است و همه ملت ما جزو لشکر الهی بسیج هستند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک نیروی نظامی صرف نیست، بلکه یک «تفکر» است و به تعبیر امام علی علیه‌السلام عزت دین به اقتدار لشکر مؤمن است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: اگر این غلط از آمریکایی‌ها سر بزند و سپاه در لیست گروه‌های تروریستی قرار گیرد، سیلی که در منطقه از سپاه اسلام خوردند، سیلی محکم‌تر آن را از ملت ایران دریافت خواهند کرد.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه دزد اهل حیله‌گری است و نمی‌توان با او تفاهم کرد، افزود: از حیله‌گری که به اموال یک ملت طمع دارد، نمی‌توان با او معاهده کرد.

 

وجود جاسوس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به این حرکت ضربه زد

وی در ادامه به اشتباهات راهبردی صورت گرفته توسط تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات برجام اشاره و تصریح کرد: یکی از اشتباهات این بود که احساس شد دولت جدید آمریکا شاید دموکرات باشد و همکاری‌ها به نحوی ادامه پیدا کند، درحالی‌که سگ زرد برادر شغال است و آمریکایی‌ها مانند گذشته اهل خدعه و عهدشکن هستند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ اظهار کرد: اشتباه دوم این بود که ما به تمامی تعهداتمان عمل کردیم، درحالی‌که تعهدات باید از سوی تمامی طرف‌های مذاکره‌کننده و قدم‌به‌قدم انجام می‌شد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس افزود: هشت بار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید و اعلام کرد که ایران به تمامی تعهداتش در برجام عمل کرده، اما بازهم تحریم‌ها برداشته نشد.

 

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اشتباه راهبردی سوم عنوان کرد: اشتباه سوم این بود که در تیم هسته‌ای غفلت شد و پروژه نفوذ رخ داد و یکی از این اعضا که سکه هم به‌عنوان پاداش دریافت کرده بود، جاسوس از آب درآمد؛ در تیمی که به دفاع ملت رفته، به‌خصوص در زمینه مالی و پولی نباید دو تابعیتی و جاسوس درآید و این مسئله به این حرکت ضربه زد.

 

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین راهکارهای برای برون‌رفت از مشکلات کشور را «وحدت» مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: امروز ملت ایران یک‌صدا با مسئولان نظام اسلامی باید آمریکا را شیطان بزرگ بدانند.

 

اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شد، آمریکا جرات جسارت پیدا نمی‌کرد

حجت‌الاسلام ارژنگ خاطرنشان کرد: اگر در چهار سال گذشته مسئولان نگاهی جدی به اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های درونی می‌داشتند، رئیس‌جمهور آمریکا دیگر جرات جسارت پیدا نمی‌کرد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی اجرا شود برخورد جمهوری اسلامی با اقدامات دشمن، مقتدرانه‌تر خواهد بود.

 

مهم‌ترین سلاح سیاسی یک ملت مبارز «درک سیاسی» است

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه مهم‌ترین سلاح سیاسی یک ملت مبارز «درک سیاسی» است، بیان داشت: اگر معاهده‌ای بسته شد و احساس کردیم که طرف مقابل خیانت می‌کند، قرآن اشاره می‌کند و می‌فرماید، آن معاهده را باید به سمت او پرت کنید که خداوند انسان‌های خیانت‌کار را دوست ندارد؛ ما نه‌تنها احساس بلکه یقین داریم که آمریکایی‌ها خیانت‌کار هستند.

 

وی در پایان تصریح کرد: امروز باید با آمریکایی‌ها مقتدرانه برخورد کرد و قطعاً دست خدای متعال پشت سر ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/