روحانیون بهترین مروج فرهنگ مصرف بهینه انرژی در جامعه هستند
روحانیون بهترین مروج فرهنگ مصرف بهینه انرژی در جامعه هستند
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: مبلغان و روحانیون نقش تأثیرگذاری در آگاهی جامعه نسبت به لزوم مصرف بهینه گاز طبیعی دارند و از این عزیزان مدد می‌طلبیم ما را در این راه یاری کرده و مروج فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی در بین مردم باشند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از این مجتمع گازی اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است، این مجموعه عظیم نقش تأثیرگذاری در حوزه تولید گاز طبیعی و اشتغال‌زایی در میهن اسلامی ایفا می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس افزود: در حال حاضر پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان سخت‌کوش خود ۱۰ درصد از انرژی کشور را تأمین می‌کند.

 

وی تصریح کرد: همه‌ساله در فصل سرما شاهد رشد مصرف این نعمت خدادادی هستیم، بنابراین از روحانیون و مبلغان سازمان تبلیغات انتظار داریم با تبلیغ و ترویج مصرف بهینه گاز طبیعی در بین عموم جامعه در این راه خطیر ما را یاری کنند.

 

منبتی بابیان اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به‌عنوان تنها تولیدکننده گاز طبیعی در شرق کشور، تأمین این انرژی پاک را بر عهده دارد، عنوان کرد: حفظ منابع خدادادی گاز طبیعی مستلزم استفاده بهینه و همکاری عموم شهروندان است.

 

همچنین حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بازدید از واحدهای عملیاتی این شرکت ضمن عرض خداقوت به کارکنان این شرکت خاطرنشان کرد: باهمت والای شما عزیزان، ساکنان و مجاوران بارگاه امن رضوی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و روحانیون این سازمان در بازدید از مناطق مختلف استان به‌عنوان مروج، مصرف بهینه گاز را به عموم جامعه یادآوری و تأکید خواهند کرد تا گامی مؤثر در خدمت‌رسانی به اقصی نقاط کشور برداشته شود.

 

در ادامه حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ، امام‌جمعه شهرستان سرخس نیز ضمن تأیید زحمات کارکنان این شرکت، خواستار اهتمام جدی و همکاری مبلغان و روحانیون در ترویج مصرف بهینه گاز طبیعی در بین عموم جامعه و روستاییان شد.

انتهای پیام/