رهبر انقلاب آمر و عامل به انقلابی بودن هستند
رهبر انقلاب آمر و عامل به انقلابی بودن هستند
احمدی روشن گفت: رهبر معظم انقلاب هم آمر و هم عامل به انقلابی بودن هستند و اگر انقلابی باشیم، زیر چتر استکبار جهانی نمی‌رویم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس با عنوان همایش شکوه مقاومت در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

رحیم احمدی روشن، پدر دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن در این همایش اظهار کرد: امروز منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عالم‌گیر شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز به عنوان اسوه و الگوی ملت‌های آزاده دنیا هستند، بیان کرد: امروز ملتی مقاوم‌تر و شهیدپرورتر از ایران در کره خاکی نداریم؛ ملت ایران امروز چشم و گوشش به اشاره رهبری است.

احمدی روشن با تاکید بر اینکه ملت ایران از هیچ چیزشان در راه خدا دریغ نکردند، گفت: ملت ایران بعد از ۴۲ سال همچنان پشت سر انقلابشان ایستاده‌اند تا پرچم را به دست امام زمان (عج) برسانند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در ادامه با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب هم آمر و هم عامل به انقلابی بودن هستند، بیان کرد: کمبودها و کم کاری‌ها در کشور و ضعف‌ها مربوط به سوء‌مدیریت برخی مدیران است.

وی اضافه کرد: نباید چپی و راستی و انگلیسی باشیم؛ باید انقلابی باشیم تا در مقابل آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بتوانیم ایستادگی کنیم.

احمدی روشن تاکید کرد: اگر انقلابی باشیم، زیر چتر استکبار جهانی نمی‌رویم؛ اولین ویژگی مدیران ما باید انقلابی بودن باشد؛ مسئولان ما نباید مانند دولت قبل از حضور در بین مردم ترس داشته باشند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی کمر همت را بسته تا کشور را از پیج تاریخی عبور دهد، گفت: آیت‌الله رئیسی نمونه و اسوه یک فرد پر تحرک و انقلابی است.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان با تاکید بر اینکه شانه ملت انقلابی ایران را نباید زیر بیرق استکبار برد، تصریح کرد: ناامیدی‌ها و بی حالی‌های امروز حاصل کم‌کاری‌های ۸ ساله دولت قبل و دولت ناامید است؛ باید یقه مدیران بی کفایت دولت قبل را بگیریم.

انتهای پیام/