مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم حرکت بازیکنان عربستان را تلافی کنیم و سر آنها را امروز ببریم.
به گزارش نسیم سرخس، مهدی طارمی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد در نشست خبری گفت: این برد را به همه تبریک  می‌گویم. با دیدن این همه تماشاگر شوکه شدم. این تماشاگران باعث شدند که ما پیروز شویم و چنین بازی خوبی انجام دهیم. به نوبه خودم سهم کوچکی در برد پرسپولیس داشتم.

طارمی در مورد حرکت شادی پس از گلش که با دست اشاره به بریدن سر کرده بود، گفت: هر کسی به یک شکل خوشحالی می‌کند. در بازی رفت وقتی آنها ۳ گل به ما زدند غرور ما را جریحه‌دار کردند و چنین رفتاری انجام دادند و با وجود اینکه در آن مسابقه حق ما مساوی بود،‌باختیم. اما خدا را شکر می‌کنم امروز من گل زدم و توانستم یک جورهایی حرکت آنها را تلافی کنم. آنها در عربستان سر ما را بریدند و ما خوشحالیم که سرشان را بریدیم و خدا را شکر می‌کنیم.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به روز مادر و تولد حضرت زهرا (س) گفت: امروز روز مادر است و این روز را به تمام مادران تبریک می‌گویم. ما با رمز یا زهرا آمده بودیم و هر جا جمع می‌شدیم کلمه یازهرا را می‌گفتیم و این رمز به ما کمک کرد.

طارمی در مورد چیپ زدن پنالتی‌اش گفت: یاد علی کریمی افتادم. دوست داشتم بی‌احترامی که در عربستان به ما کردند را جبران کنم. قبل از اینکه ضربه را بزنم توپ را بوسیدم و از مادرم کمک خواستم توپ تبدیل به گل شود.

منبع: فارس

 

انتهای پیام/