رقابت ۱۳۴۷ داوطلب کنکور سراسری در سرخس
رقابت ۱۳۴۷ داوطلب کنکور سراسری در سرخس
دادمحمدی گفت: از هشتم تا یازدهم تیرماه سال جاری، ۱۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در ۵ گروه آزمایشی در شهرستان سرخس با هم به رقابت می‌پردازند.

عباس دادمحمدی، مدیر آموزش و پرورش سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: از نهم تا دوازدهم تیرماه سال جاری، ۱۳۴۷ داوطلب کنکور سراسری آقا و خانم در ۵ گروه آزمایشی در شهرستان سرخس با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: امروز چهارشنبه نهم تیرماه در رشته هنر در مجموع ۲۱۶ داوطلب با یکدیگر رقابت می‌کنند که ۱۶۴ نفر آن‌ها خانم و ۵۲ تفر آقا هستند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس بیان کرد: صبح پنج‌شنبه دهم تیرماه در رشته‌های علوم‌ ریاضی در مجموعه ۵۲ داوطلب، ۱۵ خانم و ۳۷ آقا و علوم‌ انسانی در مجموع ۴۵۴ داوطلب که ۲۹۴ نفر آن‌ها خانم و ۱۶۰ نفر آقا هستند، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دادمحمدی عنوان کرد: همچنین صبح جمعه ۱۱ تیرماه در رشته علوم تجربی در مجموع ۴۵۶ داوطلب با یکدیگر رقابت می‌کنند که ۲۵۸ نفر آن‌ها خانم و ۱۰۷ نفر دیگر آقا هستند.

وی خاطرنشان کرد: صبح شنبه دوازدهم تیرماه نیز در رشته زبان‌های خارجه در ۲۶۰ داوطلب که ۱۶۴ نفر آن‌ها خانم و ۹۶ نفر هم آقا هستند، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس تصریح کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت آزمون سراسری کنکور به‌ویژه امسال که جامعه درگیر ویروس کرونا است، علاوه بر آمادگی علمی، آرامش روحی و روانی، جَوّ خانوادگی آرام و بی تنش، تغذیه مناسب و خواب کافی و درنهایت توکل به خداوند از عواملی هستند که باید برای گرفتن نتیجه بهتر موردتوجه داوطلبان و خانواده‌های آنان قرار گیرد.

دادمحمدی در پایان گفت: دبیرستان ۱۵ خرداد برای حوزه امتحانی خواهران و سالن ایثار برای حوزه امتحانی برادران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/