رشد ۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان سرخس
رشد ۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان سرخس
فرماندار سرخس از افزایش 5 درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان نسبت به سال 93 خبر داد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرخس، حسین سنجرانی در پایان کار ستاد اجرایی خدمات سفر گزارشی از فعالیت این ستاد از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۴ ارائه داد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اقداماتی قبل از شروع فعالیت ستاد انجام شده است و در طول مدت فعالیت مسائل مورد ارزیابی قرار گرفته است و فعالیت هایی از جمله، فضا سازی ایام با توجه به شروع بهار متناسب با ایام فاطمیه و کارهای فرهنگی ، اجرای طرح نظارت کنترل قیمت ها و خدمات رسانی به مسافرین در این ایام توسط کمیته های ۱۴گانه صورت گرفته است.

 

فرماندار سرخس تصریح کرد: تعداد بازدید کننده امسال در کل بخش های سیاحتی، گردشگری و… ۸۷ هزار نفر است که در این بین مقبره لقمان با ۱۰ درصد و دریاچه بزنگان با ۳ درصد رشد همراه بوده است.

 

وی ادمه داد: از این تعداد بازدید کننده ۵/۹۳ درصد در هتل ها ۳۲/۴۰ درصد در محل اسکان های آموزش و پرورش و ۶۱/۶۷ درصد در دیگر مکان ها اقامت داشته اند.

 

سنجرانی ضمن رضایت بخش توصیف کردن اقدامات ستاد اجرائی خدمات سفر در ایام نوروز گفت: سرخس ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد که می طلبد دستگاه های مربوطه از جمله میراث فرهنگی اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند و با پیش بینی برنامه های بلند مدت روند حضور گردشگران را تسهیل کنند.

انتهای پیام/ب