رسالت بسیج امروز مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است/ تولید داخلی با تفکر بسیجی رونق می یابد
رسالت بسیج امروز مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است/ تولید داخلی با تفکر بسیجی رونق می یابد
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز رسالت بسیج مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است، گفت: تفکر بسیجی امروز در عرصه اقتصادی باید وسط میدان بیاید تا تولید داخل رونق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در اولین روز از هفته بسیج، فرماندار، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج روش و راهبردش را از سلام ناب محمدی گرفته است، اظهار کرد: روش‌ها و راهبردهای اسلامی بسیج مردم را در راه اسلام و انقلاب پایدار و ثابت‌قدم کرده است.

امام‌جمعه سرخس افزود: بسیج از اول انقلاب ماندگار مانده و پایدار است و در دل مردم جای دارد و طوفان تهاجمات دشمن نتوانسته این درخت تناور را از پای درآورد.

وی بیان کرد: بسیج و تفکر بسیجی یک درخت تناور است که امروز شاخ و برگ‌هایش رشد کرده و در حال صدور به کل عالم است.

حجت‌الاسلام بختیاری رمز ماندگاری بسیج را یاد، توکل و اعتماد به خدا دانست و تصریح کرد: هر مجموعه‌ای خودش را به خدا وصل کند، یعنی همان تفکر بسیجی را داشته باشد و به خدا اعتماد کرد، پیروز است.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه طوفان‌های مادی نمی‌تواند بر تفکر بسیجی تأثیری بگذارد، عنوان کرد: بسیجی با اشاره فرمانده اش امام خامنه‌ای (حفظه الله) در وسط میدان حضور دارد و برای مقابله با دشمن همیشه مسلح و مجهز است.

رسالت بسیج امروز مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است

وی با اشاره به عصبانیت دشمن از وحدت و ایستادگی ملت ایران گفت: امروز رسالت بسیج این است که نگذارد دشمن در تهاجم اقتصادی پیروز شود.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: تفکر بسیجی امروز در عرصه اقتصادی باید وسط میدان بیاید تا تولید داخل رونق پیدا کند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز دشمن در دو زمینه فرهنگی و اقتصادی رجزخوانی می‌کند، اظهار داشت: امروز نوک پیکان حملات دشمن به سمت رونق تولید داخلی ما است که باید آن را تقویت کنیم.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه امسال چهل‌سالگی بسیج را جشن می‌گیریم، گفت: ویژگی مهم بسیج چندوجهی بودن این نهاد مقدس با مسئولیت‌های مختلف است.

اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سرخس

عیسی صفری بسیج و تفکر بسیجی را خروجی منظومه فکری امامین انقلاب دانست و افزود: بسیج هدفش خدمت به بشریت و جامعه اسلامی در راستای کلمه «لااله‌الاالله» است.

وی تفکر بسیجی را بن‌بست شکن عنوان کرد و اظهار داشت: پویایی، حرکت مداوم و نو شوندگی از ویژگی‌های بسیج است.

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: بسیج جمع‌کردن همه مردم مؤمن و انقلابی با اراده‌های مقدس حول محور نیازمندی‌های انقلاب است.

صفری با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه برای دفاع از انقلاب با احدی تعارف ندارد، افزود: بسیج شجره‌ای طیبه است که میوه‌هایش همه مردم آزادی‌خواه جهان را تغذیه می‌کند و سایه او جان‌فزا است و نه یک‌قدم جلوتر و نه یک‌قدم عقب‌تر از ولایت حرکت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: همایش شکوه اقتدار و مقاومت، اردوهای جهادی یک‌روزه و سه‌روزه، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا، رزمایش پدافند غیرعامل، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای سرخس، خاک‌ریز خاطرات رزمندگان، ویزیت رایگان پزشکی و برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

انتهای پیام/