رای و تعصب کورکورانه به طایفه‌‌گرایی مانع پیشرفت سرخس می‌شود
رای و تعصب کورکورانه به طایفه‌‌گرایی مانع پیشرفت سرخس می‌شود
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه رای و تعصب کورکورانه به طایفه‌‌گرایی مانع رشد و پیشرفت سرخس می‌شود، گفت: باید وحدت کنیم تا انسان‌های کارآمد، دارای برنامه، باسواد و متخصص برای شورای شهر سرخس انتخاب شوند و شورایی جهادی شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد ۱۵ سال بعد نتیجه داد و مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی وام دار مکتب اسلام و امام حسین علیه‌السلام، وام دار مسلمانان سینه چاک امام حسین علیه‌السلام و وام دار محرومان و مستضعفان است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه قیام امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی بعد از هزاران سال دوران عزت را به مسلمانان برگرداند، افزود: ۱۵ خرداد ۴۲ امام عظیم الشان با آن سخنرانی که مقارن با عصر عاشورا شد، دوباره عزت را به مسلمانان داد تا در نهایت جمهوری اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه ۴۲ سال است که مردم ما پای انقلابی اسلامی ایستادگی کردند، بیان کرد: چند سال قبل مقام معظم رهبری بحث نفوذ را مطرح کردند و امروز دشمن به دنبال این است تا در ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز و ارکان حکمرانی کشورمان نفوذ کند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به انتخابات مهم ۲۸ خرداد تصریح کرد: مردم ما در ۲۸ خرداد با هر رای شان که یک موشک بر قلب دشمن است، عزت و اقتدار ایران اسلامی را افزون می‌کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه رای ندادن سیاسی کاری و یک نوع رای دادن است، افزود: آن‌هایی که رای نمی‌دهند، در واقع رای به نوکران استکبار، رای به نابودی خودشان، رای به آمریکا و قاتلان سردار سلیمانی می‌دهند.

امام جمعه سرخس رای دادن را واجب شرعی و عقلی دانست و عنوان کرد: کسانی که رای نمی‌دهند، آتش به عزت و امنیتشان می‌زنند؛ گرانی و تورم است، اما عقل می‌گوید اگر رای ندهیم اوضاع بدتر از این می‌شود؛ وقتی امنیت به خطر افتاد، دیگر نامی از ایران غیرتمند باقی نمی‌ماند.

وی بیان کرد: این مملکت اسلامی خون شهید داده و برای حفظ آرمان امام و شهدا باید همه پای صندوق‌های رای حاضر شوند؛ کسانی که مخالف رای دادن هستند، حلقوم‌شان در اختیار شیطان است.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: مردم ما مردم آگاه و بصیری هستند و در ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق رای، سیلی دیگری به استکبار و نوکران داخلی آن‌ها می ‌زنند.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه به روی کار آمدن دولت انقلابی امید داریم، تصریح کرد: رای دادن به یک رئیس جمهور انقلابی، کارآمد و ساده زیست اوضاع را دگرگون می‌کند.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی بیان کرد: باید وحدت کنیم انسان‌های کارآمد، دارای برنامه، باسواد و متخصص برای شورای شهر انتخاب شوند؛ شورای شهری که جهادی باشد؛ رای و تعصب کورکورانه به طایفه‌‌گرایی مانع رشد و پیشرفت شهرمان می‌شود.

انتهای پیام/