راه‌اندازی بخش «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان سرخس با مساعدت آستان قدس رضوی
راه‌اندازی بخش «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان سرخس با مساعدت آستان قدس رضوی
برهمند گفت: همزمان با 23 ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا (ع)، با مساعدت 40 میلیارد ریالی آستان قدس رضوی بخش «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان لقمان حکیم سرخس راه‌اندازی شد.

محمدرضا برهمند، مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: همزمان با ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا (ع)، با مساعدت ۴۰ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی بخش «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان لقمان حکیم سرخس راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مبلغ با دستور تولیت آستان قدس رضوی به بیمارستان لقمان حکیم سرخس واگذار تا یکی از بخش‌های مهم این بیمارستان که بخش «سی‌تی‌اسکن» است، تکمیل و تجهیز شود.

برهمند خاطرنشان کرد: بیمارستان لقمان حیکم سرخس برای تجهیز و راه‌اندازی بخش «سی‌تی‌اسکن» نیازمند مبلغ ۴۰ میلیارد ریال بود که با پیگیری های فراوان و مساعدت تولیت توسط آستان قدس رضوی واریز و آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز سرخسی است.

به گزارش خبرنگار ما، به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی شهروندان سرخسی مجبورند برای پیگیری و یا تکمیل درمان به مرکز استان مراجعه کنند که یکی از مهم‌ترین این کمبودها تا امروز نبود دستگاه «سی‌تی‌اسکن» در تنها بیمارستان عمومی این شهرستان بود.

انتهای پیام/