راهبرد دشمن در مسئله حجاب ایجاد اختلاف در گروه‌های مختلف است
راهبرد دشمن در مسئله حجاب ایجاد اختلاف در گروه‌های مختلف است
امام جمعه سرخس گفت: راهبرد دشمن درباره مسئله حجاب این است که در گروه‌های مختلف اختلاف ایجاد کند؛ دوقطبی نبابد به خاطر مسئله حجاب در کشورمان ایجاد شود، چون حفظ نظام از اوجب واجبات است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به دست و پایش افتاده و نابودی‌اش نزدیک است، اظهار کرد: دور تا دور ایران را آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی پایگاه نظامی ایجاد کردند، اما نتوانستند ذره‌ای از عزت ایران اسلامی را کم کنند، بلکه به عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده شد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: در روزهای اخیر نیز زیردریایی آمریکایی که می‌خواست توان دفاعی و قدرت دریایی ما را امتحان کند، با اقتدار کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه را ترک کرد.

وی تصریح کرد: کشوری که برای ایران قدرتمند دردسر ایجاد می‌کند، به کشورهایی نگاه کند که به آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی اعتماد کردند و عبرت بگیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تبریک نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها عنوان کرد: شوراها مظهر مشارکت و مشورت مردمی در زمینه حل مشکلات شهرستانی، روستایی و شهری هستند؛ امیدواریم با دلسوزی شوراها مشکلات شهر و روستا در شهرستان سرخس حل و فصل شود.

امام جمعه سرخس با اشاره به سالروز شهادت مغز متفکر انقلاب اسلامی استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم بیان کرد: شهید مطهری مغز متفکر انقلاب اسلامی بود و مکتوبات ایشان قابل استفاده و ارزشمند است؛ به همه معلمان این روز را تبریک می‌گوییم و امیدواریم تفکر شهید مطهری در مدارس ما جریان داشته باشد‌.

خطیب نماز جمعه سرخس همچنین با تبریک روز کار و کارگر خاطرنشان کرد: کارگران ما رزمندگان جبهه اقتصادی هستند؛ از همه کارگران به‌ویژه کارگرانی که در تلاش برای تقویت تولید داخل هستند، تقدیر داریم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر عنوان کرد: وحدت و اتحاد و دست پلید دشمنان برای اختلاف افکنی در طوایف و اقوام کشورمان از نکات مهمی بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند و مردم ما در این رابطه باید هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به مسئله عفاف و حجاب تصریح کرد: درباره حجاب راهبرد دشمن این است که در گروه‌های مختلف اختلاف ایجاد کند؛ دوقطبی نبابد به خاطر مسئله حجاب در کشورمان ایجاد شود، چون حفظ نظام از اوجب واجبات است؛ حجاب واجبی شرعی و قانونی است و باید با مهربانی و فرهنگ‌سازی این مسئله را دنبال کرد؛ نباید در خصوص مسئله حجاب در نقشه اختلافی دشمن بیفتیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی