دیدار مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس با فرمانده انتظامی استان
دیدار مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس با فرمانده انتظامی استان
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی در دیدار با سردار بهمن امیری مقدم به تشریح و تبیین موقعیت استراتژیک این مجتمع گازی در خطه مرزی سرخس پرداخت و گفت: این مجموعه امروز به‌عنوان یک ظرفیت عظیم اقتصادی در شمال و شمال شرق کشور مطرح بوده و با تأمین انرژی پاک شش استان کشور به‌عنوان یکی از حیاتی‌ترین تأسیسات کشور از منظر امنیت ملی مطرح است.

 

وی اظهار داشت: این صنعت از جایگاه حساسی در سطح کشور برخوردار است و باید با تعاملات بیشتر دستگاه‌های انتظامی، ضریب امنیتی را بالا ببریم.

 

منبتی با اشاره به فعالیت سبزپوشان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در سراسر کشور به‌ویژه استان خراسان رضوی و شهرستان مرزی سرخس تأکید کرد: ما چندین سناریو برای مقابله با بحران‌های مختلف امنیتی و انتظامی در سطح مجموعه تعریف و برای اجرای آن‌ها با همکاری نیروی انتظامی رزمایش‌های عملیاتی نیز برگزار کرده‌ایم.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس تصریح کرد: طبق دستورالعملی به واحدهای مختلف پالایشگاه اعلام کرده‌ایم که به‌جای خرید اقلام صنعتی و غیر صنعتی از شهرهای بزرگ و یا مرکز استان با تجار و بازرگانان شهرستان سرخس وارد مذاکره و تمهیداتی نیز برای خرید اقلام موردنیاز اندیشیده شود.

 

همچنین در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی افزایش تعامل پلیس و مردم را از عوامل مهم ارتقای سطح امنیت برشمرد.

 

سردار بهمن امیری مقدم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قبل از آنکه نیرویی انتظامی باشد، نیرویی اجتماعی است و امنیت محصول تعامل صادقانه با مردم است.

انتهای پیام/