دونالد ترامپ مجموعه‌ای از تناقض‌هاست/ تغییر ساختارها توسط ترامپ آمریکا را وارد بحران‌های داخلی می‌کند
دونالد ترامپ مجموعه‌ای از تناقض‌هاست/ تغییر ساختارها توسط ترامپ آمریکا را وارد بحران‌های داخلی می‌کند
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: تعارض در مدیریت ساختار نظام سنتی آمریکا که افراد را مدیریت می‌کند و قرار است توسط ترامپ که خود نیز توسط همین ساختار مدیریت می‌شود تغییر کند، آمریکا را وارد بحران‌های داخلی خواهد کرد.

حسین رویوران در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به انتخاب دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهوری جدید آمریکا گفت: انتخاب ترامپ غافلگیرانه بود و تقریباً هیچ‌کسی پیش‌بینی نکرده بود که چنین اتفاقی قرار است بیافتد.

 

کارشناس مسائل بین‌الملل بابیان اینکه ترامپ مجموعه‌ای از تناقض‌ها را در مناظره‌های انتخاباتی مطرح کرد، افزود: ترامپ در شعارهای انتخاباتی مطرح کرد که با روسیه در حل مسائل سوریه همکاری کرده و درباره ایران نیز در صورت پیروزی، قرارداد هسته‌ای را پاره می‌کند.

 

وی ادامه داد: ترامپ همچنین در مناظره‌های انتخاباتی به‌شدت به عربستان و قطر به‌خصوص در حمایت و کمک‌های مالی به کلینتون حمله کرد.

 

رویوران با تأکید بر اینکه این مسائل با یکدیگر قابل‌جمع نیست، تصریح کرد: گفتمانی که ترامپ مطرح کرد، آمریکا را قطعاً وارد بحران می‌کند، درنتیجه احتمال اینکه حزب جمهوری‌خواه یک چهارچوب قابل قبولی را ارائه کند وجود دارد.

 

کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: ترامپ قول برگرداندن عظمت آمریکا را به مردم داد و با حمله به ساختارهای سنتی این کشور مسئله فساد در این ساختارها و تغییر آن‌ها را مطرح کرد.

 

وی بابیان اینکه در آینده آمریکا شاهد مشکلاتی خواهیم بود، عنوان کرد: نظام آمریکا، یک نظام ساختارگرا است و نقش افراد در آن خیلی تأثیرگذار نیست، بنابراین نقش ترامپ که قرار است این ساختار را تغییر بدهد در تعارض با این مسئله است.

 

رویوران تأکید کرد: تعارض در مدیریت ساختار نظام سنتی آمریکا که افراد را مدیریت می‌کند و قرار است توسط ترامپ که خود نیز توسط همین ساختار مدیریت می‌شود تغییر کند، آمریکا را وارد بحران‌های داخلی خواهد کرد.

انتهای پیام/