دولت انقلابی زنجیر امتیازخواهی و رانت را پاره می‌کند
دولت انقلابی زنجیر امتیازخواهی و رانت را پاره می‌کند
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: کاغذبازی‌ها، امتیازخواهی‌ها و رانت‌ها مانند زنجیری است که به دست و پای نظام بسته شده و مردم ما باید در ۲۸ خرداد با انتخاب دولت معتقد به تحول و انقلابی این زنجیرها را پاره کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره حادثه کشتار دختران مظلوم افغانستان در مدرسه سیدالشهدا اظهار کرد: این حادثه تروریستی که عده‌ای دوستدار اهل‌بیت علیهم‌السلام را هدف گرفت، محکوم می‌کنیم.

امام‌جمعه سرخس افزود: مقصر اصلی این عملیات کور آمریکا است که ترور و تروریسم را پرورش می‌دهد.

وی بیان کرد: هدف آمریکا از این اقدامات این است که نگذارد، دست‌پرورده او یعنی داعش و گروه‌های تروریستی از بین بروند.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه حیات آمریکا در ترور و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان است، بیان کرد: مردم افغانستان باید با اتحاد و انسجام آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: ریشه تمام تفکرات التقاطی مانند وهابیت علاوه بر جهل مدعیان آن‌ها، طاغوت اعظم آمریکا است؛ وهابیت دست‌پرورده و فرزند نامشروع انگلیس خبیث است.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه مسلمانان باید لکه ننگ وهابیت را از خودشان دور کنند، افزود: تا این ریشه و تفکر وجود دارد، روی امنیت را مسلمانان نمی‌بینند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث فلسطین تصریح کرد: حق رژیم صهیونیستی است که موشک‌باران شود و با مستکبر باید با زبان زور رفتار کرد؛ با مستکبر نمی‌شود مذاکره کرد بلکه باید با دست قدرت الهی با او برخورد کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: موشک‌باران تلاویو حق دفاع مقدس فلسطین است؛ امروز فلسطین مدیون مجاهدت‌های سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است؛ سردار سلیمانی دست فلسطینیان را از سنگ به موشک تبدیل کرد؛ امروز موشک‌ها مقاومت، اسرائیل را ذلیل کرده است؛ رژیم صهیونیستی که با این موشک‌ها مستأصل شده با قدرت موشکی ایران که بر سر او سایه افکنده چه می‌خواهد بکند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه تحول‌خواهی را ضرورت امروز کشور دانست و اظهار کرد: تحول به معنای تجدیدنظرخواهی و حرکت‌های اصلاح‌طلبانه ظاهری که سمت‌وسوی آن غرب باشد، نیست، بلکه منطق قوی و انقلابی تحول حرکت برای تبیین مبانی انقلاب و آرمان‌های انقلاب و روزآمدسازی است.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه راه ایجاد تحول در حکمرانی ایجاد دولت معتقد به تحول است، افزود: مردم ما با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه، دولت معتقد به تحول را روی کار خواهند آورد.

وی تصریح کرد: کاغذبازی‌ها، امتیازخواهی‌ها و رانت‌ها مانند زنجیری است که به دست و پای نظام بسته شده و مردم ما باید در ۲۸ خرداد با انتخاب دولت معتقد به تحول و انقلابی این زنجیرها را پاره کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آینده باید باایمان، باکفایت، معتقد به توانمندی داخلی، دارای عملکرد انقلابی، ضد فساد و عدالت‌خواه باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با قدردانی از تلاش‌های حافظان امنیت در کشور و به‌ویژه شهرستان سرخس گفت: برخورد قاطعانه نیروی انتظامی و مرزبانی با مخلان نظم و امنیت را ارج می‌نهیم و از دستگاه قضایی می‌خواهیم با شدت برخورد با مخلان نظم و امنیت این تلاش حافظان امنیت را کامل کند.

انتهای پیام/