دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد
دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد
حجت‌‎الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد، گفت: در جهاد تبیین همه باید نقش آفرینی کنیم و فضای مجازی هم عرصه این جهاد است؛ در فضای مجازی نباید منفعل باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تابلو کنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار و مسئولان شهرستان سرخس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در این دیدار اظهار کرد: باید عالم و شناخت نسبت به مقتضیات هر زمانی داشته باشیم تا حملات دشمن کارساز نشود.

امام جمعه سرخس افزود: دشمنان جنگ‌های زیادی را در طول ۴۳ سال گذشته به ما تحمیل کردند و امروز وارد جنگ ادراکی- شناختی شدند که ریزش‌ها و تلفات زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه بهار جهاد تبیین باید دهه فجر انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: دشمن ما از این دهه هراس دارد، بنابراین جهاد تبیین باید شکل بگیرد و مجاهدان این عرصه خودشان را پیدا کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه مردم ما در امتحان‌های متعدد پیروز شدند، گفت: در جنگ اراده‌ها باید مانند عمارها باشیم تا حقیقت قرآن که ولایت است، به اسارت نرود.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: دشمن در جنگ ادراکی- شناختی باورها، تشخیص‌ها، اعتمادها، اراده‌ها، امیدها و اتحادهای ملت ایران را مورد هجمه قرار می‌دهد تا به اهداف شومش برسد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی اعتماد مردم است و دشمنان نیز به دنبال این هستند تا آینده انقلاب اسلامی را سیاه نشان بدهند و به اعتماد مردم ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه ستاد جهاد تبیین باید شکل بگیرد، گفت: در جهاد تبیین همه باید نقش آفرینی کنیم و فضای مجازی هم عرصه این جهاد است؛ در فضای مجازی نباید منفعل باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تابلو کنیم.

انتهای پیام/