خدمت رسانی به محرومان «انقلابی گری» است
خدمت رسانی به محرومان «انقلابی گری» است
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به محرومان «انقلابی گری» است، گفت: امروز هر کسی طرفدار سرمایه داری، حقوق های نجومی و رانت باشد در جبهه غیر انقلابی ها و هر کسی طرفدار محرومان باشد در جبهه انقلابی ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عظیم ابراهیم پور در یادواره شهدای روستای قوش عظیم سرخس با تاکید بر اینکه امروز به برکت شهدا عزت داریم و در این چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همیشه روسفید بوده ایم، اظهار کرد: قطعا عزت و پیروزی و نصرت الهی در گرو ثبات قدمی ما پای آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور افزود: همه طوایف و قبایل و آحاد مردم یک جمله را در هشت سال دفاع مقدس تکرار کردند که «بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی بود»؛ یعنی کسی که مطیع نائب امام زمانش نباشد، نمی تواند توفیق ایستادن در کنار امام زمانش را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز مبنای مرزبندی ما انقلابی و غیر انقلابی و نه چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب است، عنوان کرد: امروز هر کسی طرفدار سرمایه داری، حقوق های نجومی و اسراف و رانت است در جبهه غیر انقلابی ها و هر کسی طرفدار محرومان باشد در جبهه انقلابی ها قرار دارد.

 

ابراهیم پور با تاکید بر اینکه امروز هر کسی خادم محرومان باشد انقلابی است، تصریح کرد: خدمت رسانی به محرومان «انقلابی گری» است و اگر می خواهیم انقلابی باشیم باید نوکر مردم باشیم و به آن ها خدمت کنیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با اشاره به اینکه امروز در دنیا دو مکتب برای مدیریت جهان برنامه دارند، گفت: یکی از این مکتب ها مکتب اسلام و دیگری مکتب یهود و صهیونیست است؛ این دو مکتب در حال مبارزه با هم هستند و دو طرف به دنبال زدن ریشه یکدیگر هستند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز ملت ما بیش از هر زمانی به اتحاد نیاز دارد، اظهار داشت: امروز اگر میان ملت فاصله ای ایجاد شود، این فاصله را شیطان پر خواهد کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس