دفاع بسیج از نظام محافظه‌کارانه نیست/ روحیه مطالبه گری باید در «شورای بسیج» تقویت شود
دفاع بسیج از نظام محافظه‌کارانه نیست/ روحیه مطالبه گری باید در «شورای بسیج» تقویت شود
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه دفاع بسیج از نظام محافظه‌کارانه نیست، اظهار کرد: روحیه مطالبه گری باید در «شورای بسیج» تقویت شود و قطعاً مسئولانی که خادم نباشند از آن‌ها مطالبه گری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سرهنگ عیسی صفری در جلسه شورای بسیج سپاه سرخس اظهار کرد: عصاره‌ای از نخبگان اقشار مختلف جامعه در شورای بسیج فعالیت دارند.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: بسیج محدود به یک حزب و گروه سیاسی نیست که مصادره به مطلوب شود و بعد آن را کنار بگذارند.

 

وی با تأکید بر اینکه دفاع بسیج از نظام محافظه‌کارانه نیست، خاطرنشان کرد: رویکرد بسیج در کشور پیروز است که باید تقوای گروهی در آن حاکم باشد.

 

صفری بیان داشت: بسیج با نگاه به مسائل مختلف شهرستان در حوزه فرهنگی باید به دنبال احیای آداب‌ورسوم و سنت‌ها و ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.

 

فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه در حوزه اقتصادی بهره‌برداری مناسبی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان نشده است، اظهار داشت: با ایجاد تعاونی‌ها و استفاده از ظرفیت علمی شهرستان که پیشرفت فراوانی داشته است و با توجه به اینکه شیب تصمیمات هم به سمت فنی شدن می‌رود، می‌توان اقتصاد سرخس را بیش از گذشته شکوفا کرد.

 

وی مطالبه گری را یکی از ویژگی‌های بارز بسیج دانست و تصریح کرد: روحیه مطالبه گری باید در شورای بسیج تقویت شود و قطعاً مسئولانی که خادم نباشند از آن‌ها مطالبه گری خواهیم داشت.

 

صفری ادامه داد: برخی معضلات اجتماعی که عقبه امنیتی دارند باید در کارگروه‌های شورای بسیج موردبررسی و توجه ویژه قرار بگیرند.

 

فرمانده سپاه سرخس بیان داشت: تخصص و تعهدی که امروز در بسیج به وجود آمده باید در قالب یک ساختار و تشکیلات از آن بهره‌برداری کرد.

 

وی اظهار داشت: شورای بسیج به‌عنوان جمعی از افراد اندیشه‌ورز باید تمام مسائل و مشکلات شهرستان را موردبررسی قرار بدهد و بعد این موضوعات به شور گذاشته شود تا به یک تعریف و تصمیم واحد دست پیدا کنیم.

 

صفری ادامه داد: برای حل معضل بیکاری شهرستان باید تمامی کارگروه‌های شورای بسیج به یک نتیجه قابل‌قبول برسند و راهکارهایی ارائه بدهند که قابلیت اجرایی شدن بر اساس ظرفیت‌های شهرستان را داشته باشد.

 

فرمانده سپاه سرخس به برپایی نمایشگاه‌های فصلی اصناف در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در برپایی نمایشگاه‌های فصلی، بایستی از ظرفیت واحدهای صنفی خود شهرستان استفاده شود تا منافع آن به خود شهرستان برگردد.

انتهای پیام/