دشمن از تاکتیک «غرق مصنوعی» در اغتشاشات اخیر استفاده کرد
دشمن از تاکتیک «غرق مصنوعی» در اغتشاشات اخیر استفاده کرد
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه دشمن از تاکتیک غرق مصنوعی در اغتشاشات اخیر استفاده کرد، گفت: عرصه جنگ دشمن در فضای مجازی است و هزاران هزاران دروغ را در فضای مجازی منتشر می‌‌کنند و عده‌ای هم در این گرداب دروغ‌ها «غرق مصنوعی» می‌شوند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته پر خیر و برکت بسیج و تقدیر از برنامه‌های سپاه سرخس در این هفته اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و جامع‌ترین تعریف بسیج هم همین فرموده امام راحل است.

امام جمعه سرخس افزود: قید نخست این تعریف «لشکر» است؛ در واقع لشکر به آن یگان بزرگ گفته می‌شود که با تسلیحات لازم آماده نبرد است؛ امروز بسیج از جهت کمی و کیفی در اوج است.

وی ادامه داد: قید دوم این تعریف «مخلص» است؛ بسیج و بسیجیان امروز در اوج قله فضیلت‌های انسانی قرار دارند و قید سوم بسیج معنا بخش دو قید قبلی است؛ قید سوم منتسب به خداست و بسیج برای اینکه اراده حق تعالی به فعلیت برسد، در میدان است‌.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: اگر بخواهیم به پیشینه بسیج در صدر اسلام اشاره کنیم، به تعبیری بسیجیان ما همان «بدریون» هستند که تلاش در حفظ دین خدا دارند؛ بدریون مبارز بودند و اخلاص داشتند و در مقام خیرخواهی در اوج بودند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: همراه امام علی(ع) عده‌ای همیشه مسلح بودند و پیشگامان در رزم و اقتدار بودند؛ این همان پیشینه دوم بسیح است؛ امروز بسیج در اوج اقتدار بوده و برای حفظ ارزش‌های اسلامی همیشه مسلح است.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: پیشینه سوم بسیج، همان یاران امام حسین(ع) هستند؛ بسیج آن قدر مقام دارد که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، که من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند؛ بسیج و بسیجیان ما در فتنه‌ها و اغتشاشات گوش به فرمان رهبری هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه علت خرابکاری‌ها و اغتشاشات اخیر دشمن به خاطر «پیشرفت» ایران اسلامی است، افزود: ایران اسلامی پله‌های ترقی علمی را امروز با سرعت سپری می‌کند؛ امروز در هوا و فضا در رتبه‌های خوب دنیا هستیم و از جهت نظامی در رتبه نخست منطقه قرار داریم؛ علت دعوای استکبار با ما در پیشرفت کشورمان است.

حجت‌الاسلام بختیاری به ارتباطات اقتصادی ایران با روسیه و چین اشاره و تصریح کرد: در سال‌های آینده بر زمین زدن دلار آمریکایی را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه دشمن از تاکتیک غرق مصنوعی در اغتشاشات اخیر استفاده کرد، افزود: عرصه جنگ دشمن در فضای مجازی است و هزاران هزاران دروغ را در فضای مجازی منتشر می‌‌کنند و عده‌ای هم در این گرداب دروغ‌ها غرق مصنوعی می‌شوند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به سر دادن شعار زن، زندگی، آزادی توسط سرکرده‌های گروه‌های تروریستی تصریح کرد: رئیس «پ.ک.ک» که زنش را زیر بار کتک کرد و از دستش فرار کرد و امروز در اروپا مقاله‌نویس شده و رئیس «پژاک» که به دختر خودش تجاوز کرده و او از این شرم خودکشی کرد، دم از شعار زن، زندگی و آزادی می‌زنند؛ گروه‌های کومله که با موزاییک سر زن و مرد را می‌بریدند، شعار دفاع از زن می‌زنند.

حجت‌الاسلام بختیاری به فریب اوکراین توسط آمریکا اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور ذلیل اوکراین فهمیده که اعتماد به آمریکا اشتباه است؛ وقتی تمام زیرساخت‌های اوکراین تخریب شده همان آمریکایی که دم از جنگ می‌زد و اوکراین را تحریک به جنگ کرد، امروز مخفیانه مسئله صلح را مطرح می‌کند.

امام چمعه سرخس در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر گفت: در مسابقات جام جهانی قطر اوج تبلیغ و دفاع از اسلام را شاهد هستیم.

انتهای پیام/