دستگیری ۲ متهم به سرقت طلا در سرخس
دستگیری ۲ متهم به سرقت طلا در سرخس
علائی گفت: 2 متهم به سرقت طلا که با زورگیری اقدام به سرقت کرده بودند در کمتر از 24 ساعت در شهرستان سرخس شناسایی و دستگیر شدند.

سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس که اعلام داشت که دو جوان موتورسوار که سر و صورت خود را پوشیده بودند به زور اقدام به سرقت طلاهایش کردند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ۴ تیم تخصصی متشکل از ماموران تجسس کلانتری، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و پس از بررسی دقیق محل وقوع سرقت و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی را از متهمان به دست آوردند.

علائی بیان کرد: با توجه به تحقیقات و دلایل محکم به دست آمده توسط کارشناسان پلیس آگاهی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در دو عملیات جداگانه ضمن کشف و توقیف موتورسیکلت سارقان، هر دو متهم این پرونده دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی سرخس خطاب به شهروندان گفت: همراه داشتن و در معرض دید قرار دادن اشیاء قیمتی و زیورآلات، مخاطره آمیز و موجب تحریک سارقان است و توصیه ما به مردم این است که از حمل اموال و اشیاء گران‌بهای خود تا حد امکان خودداری و در صورت نیاز به حمل و نقل این گونه اموال و اشیاء گران‌بها از رفت و آمد در نقاط خلوت و تاریک و رها کردن آن‌ها در خودرو اجتناب کنند.

انتهای پیام/