دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت در سرخس
دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت در سرخس
حق شناس گفت: یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان سرخس که مدتی برای خودش ابهتی پوشالی ایجاد کرده بود در تور اطلاعاتی و عملیاتی ماموران هنگ مرزی این شهرستان گرفتار شد.

علی حق شناس، دادستان عمومی و انقلاب سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش معروف سرخس که مدتی برای خودش ابهتی پوشالی ایجاد کرده بود در تور اطلاعاتی و عملیاتی ماموران هنگ مرزی شهرستان سرخس گرفتار شد.

وی افزود: این شرور سابقه‌دار ملقب به (ع ق) از چندین سال قبل اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در برخی از مناطق سرخس کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس تصریح کرد: همان‌طور که از ابتدای کارم به مردم شریف شهرستان قول داده بودم به اراذل و اوباش اجازه عرض اندام نمی‌دهیم و با اشد مجازات با آن‌ها برخورد می‌شود.

حق شناس گفت: با یکپارچه‌سازی تمامی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، شهرستان در رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی قرار دارد و گردن هتاکان به جان و مال و ناموس مردم را مانند گذشته می‌شکنیم.

وی بیان کرد: در مواردی که جرمی در شهرستان رخ می‌دهد و خاطر مردم شریف را مکدر می‌سازد، مردم اطمینان داشته باشند ما از لحظات اولیه، اقدامات لازم را انجام و برخی اوقات به‌دلیل مسائل حفاظتی تا قبل از حصول نتیجه، امکان اعلان عمومی را نداریم و در جریانات اخیر شهر دستگیری‌های متعددی داشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس خاطرنشان کرد: دادستانی و تمامی نیروهای انتظامی‌، نظامی و امنیتی به مردم اطمینان می‌دهند امنیت آن‌ها خط قرمز ما است.

انتهای پیام/