دستگیری سارق شب رو با ۵ فقره سرقت در سرخس
دستگیری سارق شب رو با ۵ فقره سرقت در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: عامل سرقت‌های شبانه در شهر سرخس با تلاش پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی چند فقره سرقت شبانه منازل خالی از سکنه در حاشیه شهر سرخس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌ها با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارق شروع کردند.

 

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی علمی روی سرنخ‌های به‌جامانده، سارق که جوانی ۳۷ ساله و اعتیاد شدید به مواد افیونی دارد را شناسایی کردند.

 

باقرزاده تصریح کرد: تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی متهم را با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه در حال استراحت در منزلش دستگیر و در بازرسی از محل، اموال مسروقه شامل ۱۰۰ میلیون ریال طلا، یک دستگاه موتورسیکلت، دو عدد گوشی هوشمند تلفن همراه و مقادیر زیادی وسایل منزل مسروقه کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی سرخس اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده در مواجهه با مستندات و ادله کشف‌شده به پنج فقره سرقت شبانه از منازل خالی از سکنه در حاشیه شهر سرخس و فروش برخی از اموال مسروقه به فردی مال‌خر اعتراف کرد.

 

وی در پایان با اشاره به دستگیری فرد مال‌خر خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از سارق و مال‌خر برای کشف جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/