درس ارتش به منافقان در عملیات مرصاد فراموش‌نشدنی است
درس ارتش به منافقان در عملیات مرصاد فراموش‌نشدنی است
جانشین تیپ 377 پیاده شهید حبرانی گفت: در عملیات مرصاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی شهید صیاد شیرازی درسی به منافقان داد که تا ابد فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، علیرضا علیمیرزائی صبح امروز در مراسم روز ارتش در شهرستان سرخس با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) که فرمودند، «ارتش شجره طیبه است» اظهار کرد: این سخن حضرت امام (ره) نشان داد که ارتش در زمان رژیم فاسد پهلوی هم پاک بوده است.

 

جانشین تیپ ۳۷۷ پیاده شهید حبرانی افزود: اگر افراد خودفروخته را از ارتش دوران طاغوت جدا کنیم، بدنه اصلی ارتش متعلق به کسانی بود که از دل مردم برخاسته بودند.

 

وی تصریح کرد: ملحق شدن ارتش به مردم، درگیری ارتشیان با گارد رژیم منحوس پهلوی و بیعت همافران با حضرت امام (ره) نمایانگر این بود که ارتش از بدنه مردم و متعلق به مردم بوده است.

 

علیمیرزائی به نقش برجسته ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و مقابله با منافقان اشاره کرد و اظهار داشت: نقش ارتش در سرکوب قائله‌های کردستان و گنبد و تقدیم اولین شهید در قائله گنبد و تقدیم ۴۸ هزار شهید به انقلاب اسلامی و صدها جانباز، جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

 

جانشین تیپ ۳۷۷ پیاده شهید حبرانی ادامه داد: عده‌ای در همان اوایل انقلاب، بحث انحلال ارتش را مطرح کردند، اما امام راحل (ره) با یک بیانیه تاریخی تأکید کردند که باید ارتش بماند و جایگاه ارتش را تثبیت کردند.

 

ارشد نظامی آجا در سرخس عنوان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات آن طوری که باید، تاکنون نتوانسته‌اند نقش ارتش را به مردم نشان دهند.

 

علیمیرزائی در ادامه به رشادت‌های شهید صیاد شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی در اوج خفقان و فشار رژیم فاسد پهلوی، در خود دانشگاه افسری نماز شب می‌خواند.

 

جانشین تیپ ۳۷۷ پیاده شهید حبرانی افزود: شهید صیاد شیرازی یکی از طراحان جنگ بود و عملیات‌های بزرگ ارتش همچون بیت‌المقدس و طریق‌القدس را فرماندهی کرد.

 

وی در پایان اظهار داشت: در عملیات مرصاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی شهید صیاد شیرازی درسی به منافقان داد که تا ابد فراموش نمی‌کنند و در حقیقت ازآنجا بود که منافقان کوردل کینه وی را به دل گرفتند و او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/