درختی در پارک وحدت سرخس قطع نمی شود/ احداث ساختمان شورای شهر به فضای سبز پارک آسیبی نمی زند
درختی در پارک وحدت سرخس قطع نمی شود/ احداث ساختمان شورای شهر به فضای سبز پارک آسیبی نمی زند
شهردار سرخس در پاسخ به خبرنگار نسیم سرخس، درباره خبر قطع تعدادی از درختان پارک وحدت که در محل احداث ساختمان شورای اسلامی شهر سرخس واقع‌شده است، گفت: قطع درختی در پارک وحدت نخواهیم داشت و ساختمان شورای شهر قرار است در انتهای این پارک ساخته شود.

محمد امینی فر در پاسخ به خبرنگار نسیم سرخس، درباره خبر قطع تعدادی از درختان پارک وحدت که در محل احداث ساختمان شورای اسلامی شهر سرخس واقع‌شده است، گفت: قطع درختی در پارک وحدت نخواهیم داشت و ساختمان شورای شهر قرار است در انتهای این پارک ساخته شود.

 

وی افزود: اگر قرار باشد پارک وحدت، به پارکی زیبا و قابل‌استفاده برای شهروندان تبدیل شود، طبیعی است که باید تغییراتی در آن ایجاد کنیم و قطعاً در این تغییرات کمترین خسارت به درختان را خواهیم داشت.

 

امینی فر تصریح کرد: در انتهای کار ممکن است دو درخت در مسیر باشد که تلاش داریم این دو درخت نیز حفظ شود.

 

شهردار سرخس خاطرنشان کرد: از امروز عملیات خاک‌برداری ساختمان شورای اسلامی شهر سرخس در پارک وحدت آغاز شده است.

 

وی هدف از احداث ساختمان شورای شهر در پارک وحدت را زنده کردن این پارک عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز شورای اسلامی شهر به داشتن یک ساختمان مستقل، قرار شد این ساختمان در پارک وحدت احداث شود که با ساخت آن اتفاقات خوبی را در آینده نزدیک در این پارک شاهد خواهیم بود.

 

امینی فر اظهار داشت: طی دو سال آینده پارک وحدت به یکی از زیباترین پارک‌های شهرستان تبدیل می‌شود و این برای ما افتخار است.

 

شهردار سرخس با اشاره به تعهد شهرداری شهر سرخس نسبت به درختکاری و ایجاد فضای سبز در سطح شهر سرخس گفت: امسال در سطح شهر سرخس ۱۳ هزار اصله درخت ۲ تا ۳ ساله توسط شهرداری غرس شده است که این یک حرکت بی‌سابقه در طول چند سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/