خیر سرخسی ۲۵۰ میلیون تومان به پویش نذر سلامت اهدا کرد
خیر سرخسی ۲۵۰ میلیون تومان به پویش نذر سلامت اهدا کرد
یک خیر سرخسی در روزهایی که مردمان شریف این سرزمین با رنج و صبر در رویارویی سخت با ویروس منحوس کرونا هستند در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به پویش مردمی نذر سلامت ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس سرخس اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، یک خیر سرخسی در روزهایی که مردمان شریف این سرزمین با رنج و صبر در رویارویی سخت با ویروس منحوس کرونا هستند در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه کاربردی «سی‌تی‌اسکن» به کمیته مردمی نذر سلامت وابسته به ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس سرخس اهدا کرد.

کمیته مردمی نذر سلامت ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس سرخس در پیامی از این خیر سرخسی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خیر نیک اندیش و بزرگوار جناب آقای سیدعلی موسوی نیک

سلام علیکم

در روزهایی که مردمان شریف این سرزمین با رنج و صبر در رویارویی سخت با ویروس منحوس کرونا هستند و با توکل به خدای متعال و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با گذر از مشکلات در مسیر سلامت گام برمی‌دارند، اقدام خداپسندانه و ارزشمند حضرتعالی در اختصاص مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه کاربردی «سی‌تی‌اسکن» مرهم بزرگی بر درد و آلام مردم غم دیده سرخس است.
صمیمانه و مشفقانه از این همت بلند و اندیشه پاک و زلال شما که جهادی ماندگار محسوب می‌شود تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم، هرچند قدرشناسی ما شاید قطره‌ای باشد در برابر دریای سخاوت شما که بی‌شک پاداشی شایسته با پروردگار متعال است.

نیک‌بختی و سرافرازی و همچنین نتیجه شیرین این قدم پر برکت را از ذات حق طلب می‌کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس