خواهرزاده ناخلف حساب خاله را خالی کرد
خواهرزاده ناخلف حساب خاله را خالی کرد
فرمانده انتظامی سرخس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان فردی که با سو استفاده از اعتماد خاله‌اش به حسابش دستبرد زده بود، دستگیر شد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی شکایت خانمی ۶۷ ساله مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباخته با بررسی‌های فنی متوجه شدند که سارق در چهار روز مبلغ ۵ میلیون ۲۰۰ هزار ریال از حساب شاکی با خرید شارژ و پرداخت قبض کسر کرده است.

 

فرمانده انتظامی سرخس ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات فنی سارق را که خواهرزاده مالباخته بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

 

باقرزاده تصریح کرد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که متهم ۳۵ ساله که فردی سابقه‌دار و معتاد است با سو استفاده از بی‌سوادی و کهولت سن خاله‌اش در فرصت مناسب با دستبرد به کارتش مبالغی را برداشت کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه سهل‌انگاری فرد مالباخته در دادن رمز عبور حساب بانکی خود به دیگران و اعتماد بیجا باعث به وجود آمدن این اتفاق شده است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان این است که به‌هیچ‌عنوان رمز عبور حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت ضرورت حتماً پس از اتمام کار رمز خود را تغییر دهند.

انتهای پیام/ب