خلاقیت ستاد صیانت از عفاف و حجاب استانداری کرمانشاه در حوزه عفاف و حجاب باعث خلق شاهکار نوینی در ارائه مدل پوشش برای بانوان کارمند شده است.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استانداری کرمانشاه در راستای ماموریت های ستاد صیانت از حجاب و عفاف خلاقیت به خرج داده و حجاب مناسب در ادارات را در قالب یک پوستر ابلاغ کرده است.

در این طرح نمونه که از ابتدا در شهرستان دالاهو و سپس در سایر ادارات ابلاغ شده است فارغ از تصویر یک بانوی چادری که حجاب کامل دارد و چندان نیازی به خلاقیت طراحان آن نداشته است، تصویری از یک بانو با مانتویی که از معیارهای عرف ادارات جمهوری اسلامی “کوتاه” آمده است، دیده می شود.

اقدامی که به جای صیانت از عفاف و حجاب، مدلی از پوشش را که در حال حاضر در ادارات دولتی دیده نمی شود را ترویج می کند که در خوشبینانه ترین حالت مب توان آن را کج سلیقگی و نه تعمد دانست.

باید این سوال را پرسید که استانداری کرمانشاه در دولت یازدهم که اوج فعالیت های فرهنگی آن در کنسرتهای کم خاصیت (که بعضا به دلیل عدم استقبال کنسل شده و با بلیطهای آن رایگان توزیع شده است) چه برنامه مدونی برای اعتلای فرهنگ کرمانشاه داشته است که اکنون با ایده پردازی برای بانوان کارمند پوشش های نامتعارف در ادارات را توصیه می کند؟

شبکه اطلاع رسانی مرصاد توصیه می کند که مدیران مرتبط با شاهکاری که تصویرش در زیر دیده می شود بیشتر از این از خلاقیت خود برای صبانت از عفاف و حجاب تلاش نکنند که در این صورت احتمالا در پوستر های بعدی شاهد ارائه مدلهایی از کت و شلوار زنانه برای محیط های اداری خواهیم بود.

انتهای پیام/م